شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

مسئولان پیش از این با اغتشاشگران مماشات نکنند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات اغتشاشگران و در آخرین مورد آن در شهادت طلبه بسیجی «محمد زارع‌مویدی» از مسئولین قضائی، سیاسی و امنیتی خواست بیش از این با اغتشاشگران مماشات نکنند.
کد خبر: ۵۵۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵ - 16November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، در پی شهادت طلبه بسیجی و جهادگر حجت الاسلام «محمد زارع مویدی» به دست اغتشاشگران در شیراز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات اغتشاشگران و در آخرین مورد آن شهادت طلبه بسیجی «محمد زارع‌مویدی» از مسئولین قضائی، سیاسی و امنیتی خواست بیش از این با اغتشاشگران مماشات ننماید تا دیگر شاهد چنین جنایات فجیعی از سوی عدّه‌ای قلیل اغتشاگر بی‌دین نباشیم.

در این بیانیه آمده است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا. شهادت روحانی بسیجی، مردمی، متواضع، مخلص و انقلابی حجّت‌الاسلام شيخ محمد زارع مؤیّدی، توسّط اغتشاشگران داعشی‌مسلک در شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت را به  محضر شریف امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظّم رهبری، نماینده محترم معظّم له در استان، حوزه علمیه استان فارس و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نماییم.

این روحانی مخلص و خدوم در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی از جمله کمک به مردم زلزله زده بم، کمک به مردم سیل‌زده خوزستان و ده‌ها نقطه دیگر از کشور اسلامی ایران و هر جا که احساس تکلیف و نیاز به کمک‌رسانی می‌کرد، خود را به میدان معرکه می‌رساند و از هیچ کوششی مضایقه نمی‌نمود و آرزوی شهادت خواسته همیشگی ایشان بود و بالاخره به آرزوی دیرینه خود رسید.

گرچه شهادت یک افتخار بزرگ و پاداش سالها تلاش مخلصانه این طلبه عزیز می‌باشد، امّا لازم است که مسئولین قضائی، سیاسی و امنیتی نیز بیش از این با اغتشاشگران مماشات ننموده و هر چه سریعتر با عوامل مزدور و کسانی که نظم و امنیّت مردم و کشور را به هم می‌زنند برخورد قاطع نمایند تا دیگر شاهد چنین جنایات فجیعی از سوی عدّه‌ای قلیل و بی دین و اغتشاگر نباشیم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار