برگزاری مراسم بزرگداشت شهیده مدافع سلامت «مریم رحیمی» در شیراز

مراسم میهمانی لاله‌های زهرایی این هفته با محوریت بزرگداشت شهیده مدافع سلامت «مریم رحیمی» در قطعه شهدای گمنام دارالرحمه شیراز می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶ - 17November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مراسم میهمانی لاله‌های زهرایی این هفته با محوریت بزرگداشت شهید مدافع سلامت «مریم رحیمی» پنجشنبه 26 آبان از ساعت 16 در قطعه شهدای گمنام دارالرحمه شیراز خواهد شد.

در این مراسم «محمدولی رحیمی» پدر بزرگوار این بانوی شهید سخنرانی خواهد کرد و «مهدی کبیری‌نژاد» نیز به مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت.

بانوی شهیده مریم رحیمی متولد 20 شهریور ماه 1372 در شیراز، پرستار 27 ساله در بیمارستان‌های امتیاز و مرکز فوریت‌های شهید رجایی شیراز مشغول به خدمت بود که در ایام سخت شیوع ویروس کرونا با وجود بارداری دفاع از سلامت را رها نکرد و همچنان مشغول خدمت‌رسانی به بیماران بود.

شهیده رحیمی در سال 1397 با وجود مشغله کاری، به دلیل علاقه به ادامه تحصیل، در کنکور کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی، در دانشگاه علوم پزشکی شیراز پذیرفته شد و در واپسین روزهای حیاتش با وجود بارداری، در حال تکمیل پایان‌نامه‌اش بود.

وی همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا و همه‌گیری آن همراه با کادر درمان و در بخش ICU4 بیمارستان شهید رجایی مشغول به خدمت بود تا اینکه در دام این ویروس منحوس گرفتار شد.

شهیده رحیمی در مسیر خدمت به هم‌نوع، در روز 21 آبان 1399 جان عزیز خود و نوزاد دلبندش را تقدیم پیشگاه خالق هستی‌بخش و مردم سرزمینش ایران کرد و به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار