فرمانده سپاه عاشورا:

اوباش نباید از صبر پدرانه نظام سوءاستفاده کنند

سردار «عباسقلی‌زاده» با بیان اینکه اوباش در طی روز‌های اخیر با هنجارشکنی باعث خلل در امنیت داخلی و مرز‌های کشور شده‌اند، گفت: آن‌ها نباید از صبر پدرانه نظام سوءاستفاده کنند.
کد خبر: ۵۵۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ - 17November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا امروز (پنج‌شنبه) در اجلاسیه مجمع بسیجیان مرند، با اشاره به نقش آفرینی فعالانه بسیج در عرصه‌های مختلف کشور اظهار داشت: بسیج به معنای واقعی کلمه لشکر مخلص خداست و همواره بدون ادعا در محرومیت‌زدایی و دفاع از امنیت پیشرو بوده است.

وی هدف دشمن را تخریب بسیج و تفکر بسیجی در کشور دانست و افزود: در طی هفته‌های جاری که برخی اغتشاشات از طرف مزدوران خارجی و برخی فریب‌خوردگان داخلی انجام شد، شاهد تخریب بسیجیان و حمله به آن‌ها بودیم چراکه دشمن به خوبی نقش سازنده بسیج در کشور را می‌داند و خواهان کم‌رنگ شدن و بی‌رنگ شدن بسیج در کشور است.

فرمانده سپاه عاشورا با اعلام اینکه برخی اوباش نباید از صبر پدرانه نظام سوء استفاده کنند، یادآور شد: اوباش در طی روز‌های اخیر با هنجارشکنی باعث خلل در امنیت داخلی و مرز‌های کشور شده‌اند درحالی که از صبر پدرانه نظام در مقابله با آنان سوءاستفاده می‌کنند.

سردار «عباسقلی‌زاده» خواهان نشان دادن واقعیت‌های نظام از سوی فرماندهان پایگاه‌های بسیج به مردم شد و افزود: دشمن با تمام توان در حال فعالیت مسموم علیه کشور در فضای مجازی است و این امر وظیفه فرماندهان پایگاه‌ها را در مقابل فعالیت دشمن دوچندان می‌کند.

وی ادامه داد: فرماندهان پایگاه‌های بسیج باید با برگزاری جلسات صمیمی با مردم، واقعیت‌های روی داده در انقلاب اسلامی را به مردم بازگو کنند و جهاد تبیین را بین جوانان گسترش دهند.

«داود عباسی» فرماندار مرند نیز در این اجلاسیه با اشاره به نقش بسیج در عمران و آبادانی کشور گفت: بسیج در تمامی زمینه‌ها باعث جلب اعتماد مردم به نظام شده است.

‌عباسی تاکید کرد: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس با نثار خود خون امنیت کشور را تامین کرد و اکنون نیز با حضور در تمامی میادین در راستای عمران و آبادانی تلاش می‌کند و در فتنه‌های دشمن نیز اولین قشری است که بدون چشمداشت و با روحیه شهادت‌طلبی در برابر مزدوران داخلی و خارجی می‌ایستد.

وی در ادامه خواهان مشارکت بیش‌تر فرمانده‌های پایگاه‌های بسیج در حل مشکلات این شهرستان شد و عنوان کرد: فرماندهان پایگاه‌ها می‌توانند با بررسی مشکلات نواحی خود و ارجاع این مشکلات به فرمانداری شهرستان در راستای حل آن گام بردارند.

‌در این اجلاسیه از چند تن از فرماندهان نمونه پایگا‌ه‌های شهرستان مرند تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار