فرمانده کل سپاه:

رویای دشمنان در تفرقه ملت و تجزیه ایران اسلامی محقق نخواهد شد

سرلشکر سلامی گفت: رویای دشمنان در تفرقه ملت و تجزیه ایران اسلامی محقق نخواهد شد و ملت ایران با وحدت و قدرت مسیر شهدا را ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۵۵۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ - 17November 2022

رویای دشمنان در تفرقه ملت و تجزیه ایران اسلامی محقق نخواهد شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه در کنگره ملی شهدای استان قم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: شهدا حجت الهی هستند که راه را گم نکنیم و هر یک ستاره پر فروغ و سازندگان هویتی عظیم بر مبنای فضائل دین در جامعه هستند.

سرلشکر سلامی گفت: شهدا سازندگان وجود ما هستند و نخل قامت شهدا روی زمین افتاد، اما شجره انقلاب قد کشید و تناور شد و عزت و کرامت برای مسلمین آفریدند.

فرمانده کل سپاه گفت: شهدا در برابر گلوله‌ها ایستاده اند و سپر بلای امت شدند و برای حفظ حرمت نوامیس جان فشانی کردند و در این مسیر بر هوای نفس چیره شدند و از کالبد مادی جسم در آمده و به معراج رفتند.

وی افزود: امنیت و پیشرفت و کرامت امروز ما بی تردید مدیون شهدا است و شهدا رخساره تبدیل ملت ما را ترسیم کردند.

سردار سلامی بیان کرد: شهادت ابدیت جاری است و این واقعیت جاری برای مدت کوتاهی از زمان و مکان نیست بلکه شهادت یک ابدیت است و شهدا زیرکانه با خدا معامله کردن.

وی با بیان اینکه شهدا با کسانی جنگیدند که فقر و فحشاء ارمغان آنان بود افزود: در دامان مادران عفیف و پاک، شهدای عالیقدری همانند شهیدان زین الدین به دنیا آمدند و به آرزوی خود رسیدند و خانواده‌های شهدا نیز آرزو‌های خود را در این مسیر فدا کردند.

سردار سلامی افزود: امروز بعد از دهه‌ها از پایان دفاع مقدس هزاران نفر از مردم قم برای تجلیل از شهدا جمع می‌شوند که این امر نشان دهنده آن است که شهدا زنده هستند و نزد خدا روزی می‌خوردند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان از آمریکا و اسرائیل گرفته تا سعودی و متحدانشان در آرایشی جدید و در امتداد اقدامات خطرناک خود به جنگ شهیدان و خدا و رسول خدا آمدند.

سردار سلامی ادامه داد: امروز در توطئه دشمنان با همکاری برخی از افراد فریب خورده تلاش می‌شود تا فتنه‌ای بزرگ را علیه ملت ایران شکل دهند، چون دشمنان از ملت ایران عصبانی هستند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ملت ایران کافران را با انقلاب اسلامی مبهوت کرد، افزود: ملت بزرگ ایران حکومت پادشاهی و ستم شاهی را در هم شکست و دشمن هنوز از این رویداد مبهوت است و احساس کرد جهان تغییر کرده است.

وی اضافه کرد: شهدا با قول و قدم‌های ثابت به میدان آمدند و جهان استکبار را با شکست مواجه کردند و با تسخیر لانه جاسوسی و شکست در طبس مبهوت این رخداد‌ها شدند.

وی ادامه داد: در ادامه مسیر دشمنان پدیده تکفیر را تکثیر کردند تا با اسلام جعلی انقلاب اسلامی را با نفوذ از پای در آورند، اما امت اسلام با میدان داری رهبر بزرگ انقلاب و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی جبهه کفر و تکفیر را با شکست مواجه کرد.

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: دشمنان در ادامه مسیر به نسخه تحریم روی آوردند، اما پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف حاصل شد و ما از تأثیرات تحریم گذر کردیم.

سردار سلامی ابراز داشت: دشمنان امروز متوجه شدند در این زمینه نیز با شکست مواجه شدند و این امر به دلیل آن است که روح قرآن در این سرزمین و بر قلب‌ها و دل‌ها حاکم است.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: پیام شهدا در این خلاصه می‌شود که امام جامعه نباید تنها گذاشته شود و ما ملت بیداری هستیم و نباید اجازه دهیم اتفاقات صدر اسلام تکرار شود.

وی با بیان اینکه عالمان دین همواره پرچمدار مبارزه با استکبار بودند و امروز نیز پیشتاز امت هستند افزود: دشمنان رویا‌هایی در سر دارند و می‌خواهند ایران به گذشته باز گردد و خیابان‌های ایران مراکز گناه باشد و چهره زنان را بی هویت و غربی کنند.

سردار سلامی افزود: دشمنان می‌خواهند حجاب، این سنگر کلیدی حفظ ارزش‌ها را از زنان ما بگیرد و امروز فریاد‌های دشمن در حقیقت فریاد کفر است و آنان به جنگ با خدا و شیطان آمدند تا معصومیت را از زنان و دختران ما بگیرند و جوانان را از اسلام و وطن دور کنند.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: آمریکا دوست دارد خیابان‌های کشور دود آلود باشد و پیشرفتی نداشته باشیم و بیماران نیز به دارو دسترسی نداشته باشند و جوانان در خیابان‌ها کشته شوند و مردم ما افسرده و متفرق باشد.

وی با بیان اینکه رؤیای تجزیه کشور و تفرقه ملت ایران تعبیر نخواهد شد، افزود: ما با این اتحاد و همدلی در برابر توطئه‌ها به پیش می‌رویم و مشکلات اقتصادی را مرتفع می‌کنیم و نقشه دشمنان را خنثی خواهیم کرد.

سردار سلامی گفت: امروز ایران اسلامی در آستانه تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است و در این مسیر با وحدت و یکپارچگی پیش می‌رویم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها