برگزاری بزرگداشت حماسه 26 آبان در اردبیل

مراسم بزرگداشت 26 آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ - 17November 2022

بزرگداشت حماسه 26 آبان در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز (پنج‌شنبه) آیین گرامیداشت 26 آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد در سالن سینمای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم‌ «جواد صبور» مشاور استاندار اردبیل، خلق حماسه شکست حصر سوسنگرد را مدیون درایت و هوشیاری و اقدام انقلابی رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و بر لزوم هوشیاری و دشمن شناسی تأکید کرد.

در ادامه سردار سرتیپ دوم پاسدار «رحیم نوعی اقدم» از فرماندهان دفاع مقدس ضمن اشاره به حوادث و ناآرامی های اخیر در کشور گفت: مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب و کارکنان دولت، خادم و خدمتگذار مردم هستند و باید در تکریم مردم تلاش کنند.

وی افزود: شرط مسئول بودن در نظام و حکومت اسلامی داشتن منصب نیست و همه ما در قبال یکدیگر و جامعه و نظام مسئول هستیم.

نوعی اقدام افزود: کشور عزیز ما مدام در حال پیشرفت و تعالی است و هرکس و هر جریانی که سعی در اختلال آفرینی در این حرکت رو به جلو را داشته باشید محکوم به شکست است.

فرمان دوران دفاع مقدس ابراز داشت: اصلاح امور و جامعه مستلزم اصلاح شخصی و سپس اجتماعی است.

وی گفت: کوتاهی در امر انتقال فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس و اسلام به هیچ عنوان قابل قبول نیست و صدمات اجتماعی قابل توجهی به دنبال داشته و خواهد داشت.

‌نوعی اقدم متذکر شد: شکل هجوم و جنگ کاملا عوض شده ‌و باید در میدان جنگ نوین ترکیبی دشمن با سلاح ایمان و اعتقاد و جهاد اکبر به نبرد با آن ها همت کنیم تا حماسه‌ای چون شکست حصر سوسنگرد خلق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها