رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

ایثارگران دلسوزترین افراد برای نظام و انقلاب اسلامی هستند

«قاضی‌زاده هاشمی» گفت: ایثارگران دلسوزترین افراد برای نظام و انقلاب اسلامی هستند و هم‌اکنون نیز میاندار دفاع از انقلاب هستند.
کد خبر: ۵۵۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵ - 17November 2022

ایثارگران دلسوزترین افراد به نظام و انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز (پنجشنبه) نشست صمیمی با جمعی از جانبازان مرکز شهید مطهری اصفهان اظهار داشت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باعث افتخار است و امیدواریم خدماتی در شأن ایثارگران عزیز ارائه شود.

وی با اشاره مشکلات درمانی ایثارگران مطرح کرد: بر اساس قانون هزینه درمان ایثارگران باید پرداخت شود. سرانه بیمه ایثارگران در سال گذشته ماهانه 174 هزار تومان بوده و در سال جاری 350 هزار تومان و دو برابر شده است ولی به سازمان برنامه اعلام شده است که این میزان باید به 405 هزار تومان برسد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران یک سازمان مددکار است، افزود: در دوره جدید در انتخاب مدیران شاخص‌های مختلفی در حوزه‌های مهارتی و اخلاقی لحاظ شده است و چهار هزار نفر مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و فقط در حوزه مدیرکل 300 نفر ارزیابی شده‌اند و البته باید تلاش کنیم که توانمندی کارکنان بنیاد شهید ارتقا یابد.

قاضی زاده هاشمی در خصوص اتمام پروژه های نیمه تمام بیان کرد: تعداد زیادی از پروژه‌ها از جمله مراکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در 28 استان فعال شده‌اند و این روند ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: ایثارگران دلسوزترین افراد به نظام و انقلاب اسلامی هستند و هم‌اکنون نیز میاندار دفاع از انقلاب هستند. تشکل‌های ایثارگری در دوره جدید تقویت شده‌اند و در سفرهای استانی نیز نشست‌هایی با نخبگان، سرآمدان و کارآفرینان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود. هم‌اکنون گروه‌هایی از ایثارگران در مورد بخش ایثارگران قانون برنامه هفتم توسعه و سایر قوانین در حال کمک به بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

در پایان این دیدار ساختمان توانبخشی شهید مطهری اصفهان به زیربنای شش هزار و 35 متر مربع در چهار طبقه افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار