معاون عملیات نیروی زمینی سپاه:

اجازه پایمال شدن خون شهدا را نمی‌دهیم

سردار «ارجمندفر» با اشاره به تلاش مجدد دشمنان برای تجزیه کشور و ایجاد ناامنی در ایران اسلامی گفت: خود دشمن نیز به مسلح کردن اغتشاشگران داخلی اعتراف کرده است.
کد خبر: ۵۵۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ - 17November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سردار «مجید ارجمندفر» معاون عملیات نیروی زمینی سپاه امشب در مراسم آیین رونمایی از کتاب «مثلث عشق» با اشاره به اینکه در قرآن شهدا به عنوان زندگان یاد شده است، اظهار داشت: در ۱۰ آیه به این موضوع اشاره شده است.

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه با اشاره به نقش رهبری و بصیرت مردم و شهدا و روحیه شهادت طلبی بیان کرد: ایران اسلامی با رهبری داهیانه و بصیرت مردم همواره در مقابل توطئه دشمن سربلند بوده است.

وی با اشاره به تلاش مستمر دشمن برای از بین بردن ایران اسلامی از گذشته تاکنون عنوان کرد: تحریم‌هایی که وسیله تضعیف ایران بود موجبات تقویت ایران اسلامی شد.

ارجمندفر با اشاره به اینکه ایران اسلامی پهباد و پایگاه نظامی آمریکا را زد اما این کشور جرات مقابله با ایران اسلامی را نداشت، بیان کرد: ایران، داعش دست پروده آمریکا را نیز حذف کرد و این نقشه نیز ناکام ماند.

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه با اشاره به تلاش مجدد دشمنان برای تجزیه کشور و ایجاد ناامنی در ایران اسلامی اضافه کرد: خود دشمن نیز به مسلح کردن اغتشاشگران داخلی اعتراف کرده است.

وی با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد خون شهدا پایمال شود، اضافه کرد: به برکت خون شهدا 43 سال است که انقلاب اسلامی حفظ شده و این راه ادامه دارد.

ارجمندفر با اشاره به اینکه رمز ماندگاری ایران اسلامی پیروی از رهبری و بصیرت مردم است، گفت: جوانان احساستی نشوند و با بصیرت اقدام کنند.

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه امروز امنیت برای بانوان از مرکز کشور تا دورترین نقطه فراهم است، گفت: حجاب معصونیت است و باید جوانان باید این را درک کره و لشگر دشمن و بیگانه نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار