معاون هماهنگ کننده سپاه:

دفاع مقدس درخشان‌ترین قطعه تاریخ ایران است/ رشادت‌های ملت ایران باید با زبان هنر تدوین شود

سردار نقدی با بیان اینکه دفاع مقدس درخشان‌ترین قطعه تاریخ ایران و حتی بشریت است، گفت: در طول تاریخ سراغ نداریم ملتی در برابر تمامی قدرت‌های شیطانی بایستند و با دستان خالی مقاومت کند و از این آزمایش سربلند و پیروز بیرون بیایند.
کد خبر: ۵۵۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹ - 18November 2022

دفاع مقدس درخشان‌ترین قطعه تاریخ ایران و حتی بشریت استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «سردار محمد رضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه شامگاه روز گذشته (پنج‌شنبه) در مراسم اختتامیه یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مجتمع امام خمینی (ره) اظهار داشت: دفاع مقدس درخشان‌ترین قطعه تاریخ ایران و حتی بشریت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: در طول تاریخ سراغ نداریم ملتی در برابر تمامی قدرت‌های شیطانی بایستند و با دستان خالی مقاومت کند و از این آزمایش سربلند و پیروز بیرون بیایند.

سردار نقدی بیان داشت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس در برابر همه قدرت‌های شیطانی ایستادند و این ملت از این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمد و از این تهدید فرصتی برای خود پدید آورد.

وی ابراز داشت: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، پیشرفت‌های خوبی داشته و به قله‌ها رسیده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: شهدا درس‌های ماندگاری را برای ما باقی گذاشتند و این پیروزی‌های درخشان در سازندگی و عرصه‌های مختلف علمی مرهون جانفشانی آنان است.

سردار نقدی بیان داشت: ملت، کشور را از خودکامگی آمریکایی‌ها نجات داد و درس بزرگی در دفاع مقدس به دشمنان داد.

وی ادامه داد: بعد از سقوط شرق، آمریکا خود را امپراتور دنیا معرفی کرد و گفتند هر کسی با ما نیست بر ما است و بر این اساس به چند کشور از حمله عراق و افغانستان حمله کرد.

سردار نقدی اضافه کرد: تنها صدایی که بر خلاف صدای شیطان بلند شد، ندای رهبر معظم انقلاب از حسینیه امام بود که فرمود ما با شما نیستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: جوانان ما فرموده رهبری را عمل کردند و پهپاد آمریکایی‌ها را شکار و تفنگداران انگلیسی را دستگیری کردند و نفت کش در قبال تلافی توقیف نفت کش گرفته شد.

وی ادامه داد: دنیا به قدرت پوشالی آمریکایی‌ها را پی برد و برخی از کشور‌ها بر علیه آمریکا وارد میدان شدند.

سردار نقدی با بیان اینکه جوانان ما از دل همین کتاب‌ها فرهنگ مقاومت را به ما آموختند افزود: امروز نیز ملت ایران دفاع مقدس دیگری را در حال تکرار کردن است که این رشادت‌ها باید با زبان هنر تدوین شود.

وی تاکید کرد: این کتاب‌ها فرهنگ مقاومت را در بین ملت‌های اسلامی رسوخ می‌دهد و همین این امر مقدمات ظهور را فراهم می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه امروز بسیجیان ما در حال خلق حماسه‌ای بزرگ‌تر هستند، افزود: در دوران دفاع مقدس با دستان خالی در برابر دشمن ایستادیم و سلاحی برای دفاع نداشتیم، اما امروز اینگونه نیست.

سردار نقدی افزود: در دوران دفاع مقدس ماه‌ها باید برای رسیدن مهمات صبر می‌کردیم تا در عملیاتی غنیمت دریافت شود، اما امروز در کشور انبار‌های پر از سلاح داریم و این امر در شرایط تحریم‌ها اتفاق افتاد.

معاون هماهنگ کننده سپاه عنوان داشت: دشمن امروز معترف است که ایران سلاح‌های پیشرفته به دنیا می‌فروشد و امروز انواع سلاح‌ها را در اختیار داریم.

وی گفت: امروز بسیجیان با وجود اینکه سلاح در اختیار داریم، اما سلاحی در دست نگرفتند و مظلومانه به شهادت می‌رسند.

سردار نقدی با بیان اینکه آمریکایی‌ها ۲۳ هزار نفر بر بیش از ۱۰۰ بالگرد در افغانستان جا گذشتند افزود: امروز دشمن با رسانه به جنگ ملت آمده است و آمریکا که دستش در خون هزاران نفر آلوده است و هزاران نفر در زندان‌های خود را می‌کشد برای فوت یک نفر در ایران عزای عمومی گرفتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: امروز بسیجیان نشان دادند که خون بر شمشیر پیروز است و دشمنان تلاش می‌کنند تصویر جنایتکاری از ایران اسلامی به دنیا نشان دهند که این توطئه را با مزدوران داخلی خود پیش می‌برند.

وی عنوان داشت: دشمنان در خیابان‌های ایذه و شاهچراغ جنایت می‌کنند و قرارگاه حمایت از اغتشاشات و آشوب‌ها را به راه انداختند.

سردار نقدی ادامه داد: دشمنان تصور می‌کنند اگر شقاوت نشان دهند ملت ما می‌ترسند در حالی که ملت ما عاشق شهادت هستند و دشمنان از تجربه خود در دهه ۶۰ درس نگرفتند.

وی گفت: امروز مشخص شد که آنان مدافع حقوق بشر نیستند و سعودی‌ها و انگلیسی‌ها از این جنایات حمایت می‌کنند و باید روزی شجاعت‌های امروز جوانان و بسیجیان را در برابر فتنه‌های رسانه‌ای دشمنان نوشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: این فتنه‌ها زدوده خواهد شد و دشمن وحشت زده از نسل جدید است، او دیده است که دهه ۴۰ و ۵۰ شاه، منافقین و صدام را نابود کردند و نسل‌های بعدی، کشور را به عرصه‌های سازندگی رساندند و امروز این نسل با نابودی داعش سیاست‌های ایران را جهانی کردند.

سردار نقدی بیان داشت: دهه هشتادی و نودی‌ها آزادی قدس شریف را دنبال می‌کنند و امید داریم این نسل در بیت المقدس نماز بگذارند و این رویداد‌های اخیر زمینه پیروزی بزرگ است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار