مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران اظهار کرد

راه‌اندازی مرکزفرهنگی‌ هنری فراگیر در مازندران

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران گفت: مرکز فراگیر خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون ویژه معلولان کودک ونوجوان در مازندران راه اندازی می شود.
کد خبر: ۵۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ - 21October 2015

راه‌اندازی مرکزفرهنگی‌ هنری فراگیر در مازندران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، ارایه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری به کودکان معلول و استثنایی یکی از برنامه های کانون است که در قالب مرکز فراگیر نمود پیدا نموده است.

در همین خصوص قاسم عزیززاده گرجی مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در جلسه شورای فرهنگی این کانون با اشاره به افزایش امکانات و خدمات کانون پرورش فکری مازندران به کودکان و نوجوانان دارای معلولیت های جسمی از راه اندازی مرکز فراگیر در مازندران خبر داد.

وی با بیان اینکه راه اندازی این مرکزمی تواند بخشی از مطالبات به حق خانواد های معلولان را مرتفع سازدافزود: راه اندازی مراکز فراگیر کانون فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان دارای شرایط ویژه است که آنان را در جهت افزایش امید و رشد مهارت های فردی و اجتماعی یاری می ر ساند.

گرجی اظهار داشت: در مراکز فراگیر، کودکان و نوجوانان دارای شرایط ویژه اعم از؛ نابینا، ناشنوا و معلول جسمی حرکتی در کنار دیگر اعضای کانون از فعالیت ها و برنامه های کانون استفاده می کنند.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران تصریح کرد: پس از بحث و بررسی بعمل آمده در اولین گام مقرر شد تا با توجه به زیر ساخت های موجود؛ مرکز شماره 2 ساری به عنوان اولین مرکز فراگیر در مازندران تجهیز شده و آماده ارایه خدمات به کودکان و نوجوانان معلول شود.

این مسئول اظهار داشت: در همین خصوص قرار است با توجه به شیوه نامه و اساسنامه مرکز فراگیر که از سوی ستاد مرکزی کانون پرورش فکری ارسال شده با هماهنگی و همکاری مسئولان اداره کل بهزیستی و اداره مدارس استثنایی استان مازندران با لحاظ نمودن استاندارد های لازم نسبت به ارایه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان ونوجوانان معلول و استثنایی اقدام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار