بازخوانی سخنان فرمانده کل ارتش در مراسم عهد سربازی؛

شرارت‌ها و خباثت‌های آمریکا و‌‎ رژیم صهیونیستی را یکجا تسویه می‌کنیم

امیر سرلشکر موسوی گفت: همه این شرارت‌ها و خباثت‌ها به طومار سیاه کارنامه آمریکای جنایتکار و‌‎ رژیم کودک‌کش صهیونیستی اضافه می‌شود و روزی می‌رسد که یکجا تسویه حساب خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۵۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ - 18November 2022

شرارت‌ها و خباثت‌های آمریکا و‌‎ رژیم صهیونیستی را یکجا تصفیه می کنیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، فراز پنجم از ویدیو‌های «بازخوانی عهد سربازی» با موضوع «مردان میدان مبارزه با رژیم اشغالگر قدس» که در ۹ قسمت توسط معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید شده، منتشر شد.

در فراز پنجم این مجموعه به بخشی از سخنرانی امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم عهد سربازی ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش با موضوع «مردان میدان مبارزه با رژیم اشغالگر قدس» پرداخته که طی آن فرمانده کل ارتش اظهار داشت: زخم‌هایی بر پیکر این ملت رشید وارد شده است. زخم‌ها ترمیم خواهد شد و همه این شرارت‌ها و خباثت‌ها به طومار سیاه کارنامه آمریکای جنایتکار و‌‎ رژیم کودک‌کش صهیونیستی اضافه می‌شود و روزی می‌رسد که یکجا تسویه حساب خواهیم کرد و شما جوانان عزیز آن روز را به چشم خود خواهید دیده و شما خود مردان آن میدان خواهید بود.

اتتهای پیام /231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار