نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

رسانه‌های داخلی راوی اول وقایع کشور باشند

راستینه گفت: امروز لازم است در فضای مجازی به نقطه‌ای دست پیدا کنیم که روایت اول و مبتنی بر واقعیت را به تصویر بکشیم، متاسفانه درحال حاضر روایت اول توسط دشمنان به تصویر کشیده می‌شود که براساس واقعیت نیست.
کد خبر: ۵۵۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱ - 18November 2022

رسانه‌های داخلی راوی اول وقایع کشور باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، احمد راستینه نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در برنامه اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج، اظهار داشت: امروز حکمرانی فضای مجازی در اختیار نظام سلطه و جریان‌هایی است که توسط آن‌ها هدایت و راهبری می‌شوند و ما نقش چندانی در راهبری این فضا نداریم بلکه عمده فعالیت‌ها در حوزه پدافندی ودفاعی است که اثربخشی چندانی ندارد.

وی افزود: تولید محتوا و حرکت به سمت دستیابی به نرم‌افزار‌هایی که توان رقابت با سایر نرم‌افزار‌های خارجی را داشته باشند یعنی از سطح پدافندی به راهبردی و عملیات تولید محتوا همچنین تصویرسازی هوشمند حرکت کرده‌ایم که متاسفانه درحال حاضر این اقدام انجام نمی‌شود و همین موضوع یکی از آسیب‌های جدی فرهنگ و تمدن ما است.

نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن وسامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات گسترده دشمنان در حوزه تصویرسازی هوشمند، ادامه داد: امروز لازم است در فضای مجازی به نقطه‌ای دست پیدا کنیم که روایت اول و مبتنی بر واقعیت را به تصویر بکشیم، متاسفانه درحال حاضر روایت اول توسط دشمنان به تصویر کشیده می‌شود که براساس واقعیت نیست همچنین سازماندهی شبکه‌ای رسانه برای تولید پیام و رساندن آن به مخاطب دومین اقدامی است که باید در فضای مجازی انجام شود.

راستینه عنوان کرد: در برخی موارد رساندن پیام‌های تولیدشده به دست مخاطبان با مشکل مواجه می‌شود که به علت ضعیف بودن ظرفیت نرم‌افزار‌ها و زیرساخت‌ها است که خوشبختانه برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای شبکه ملی اطلاعات درحال انجام است در مرحله بعد نیز تولید نرم‌افزار‌های خلاق، بازی‌های هوشمند و شبکه‌سازی از اهمیت ویژه برخوردار است که این وظیفه برعهده نخبگان کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه امروز مهم‌ترین و جهادی‌ترین مسئولیت افراد امیدآفرینی در جامعه است، اضافه کرد: انعکاس تصاویر سیاه از کشور مورد قبول نیست البته وجود مشکلاتی اعم از تورم، مسکن، مشکلات اقتصادی در کشور برکسی پوشیده نیست، اما با وجود انبوه مشکلات بین‌المللی همچنان مجلس شورای اسلامی و دولت در تلاش برای رفع این مشکلات هستند.

نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن وسامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، تصریح کرد: ساختار بین‌الملل و نظم جهان درحال تغییر است، اگر درون کشوری اغتشاش و بی‌نظمی وجود داشته باشد تمرکز تمامی مسولان بر مسائل داخلی قرار می‌گیرد و درنتیجه نمی‌تواند جایگاه خود را در ساختار جدید بین‌المللی کسب کند، دشمن نیز در تلاش است با ایجاد آشوب در ایران از قرار گرفتن آن در جایگاهی مطلوب جلوگیری کند.

راستینه خاطرنشان کرد: حدود یک سال است مجلس شورای اسلامی و دولت در کنار یکدیگر برای حل مشکلات مردم به میدان آمده‌اند درحقیقت سه قوه با فهم صحیح از مشکلات مردم در حوزه مسکن، اقتصاد، بیکاری و... در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و درتلاش برای حل این مشکلات هستند بنابراین دشمن قصد دارد با ایجاد مشکل و ناامنی تمرکز مسئولان از حل مشکلات مردم را از بین ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها