فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

استقامت نسل جوان فتنه‌های دشمنان را بی‌ثمر می‌کند

اکبری گفت: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسامی فتنه‌های گوناگونی علیه جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که استقامت بی‌نظیر نسل جوان موجب بی‌نتیجه ماندن این فتنه‌ها شد.
کد خبر: ۵۵۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴ - 18November 2022

استقامت نسل جوان فتنه‌های دشمنان را بی‌ثمر می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در چهار محال و بختیاری عصر امروز در برنامه اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس برخی نوجوانان که سن آن‌ها کمتر از سن قانونی برای حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود اقدام به ایجاد تغییر در شناسنامه و تاریخ تولد خود می‌کردند، امروز نیز نگاه کردن به چهره نوجوانان و جوانان حاضر در این رویداد انسان را به یاد همان نوجوانان رشید دوران دفاع مقدس می‌اندازد.

وی افزود: امروزه افرادی در دورترین نقاط دنیا درحال فرماندهی فضای مجازی هستند و نسل جوان و نوجوان در این فضا مورد تهاجم قرار گرفته‌اند، در اغتشاشات اخیر کشور نیز شاهد بودیم افرادی همانند ربات دستورات دشمن را اجرا کرده و وارد جنگ سخت شده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) ادامه داد: دشمنان امروز با تمرکز بر نسل جوان که در دوران دفاع مقدس حضور نداشتند سعی در فریب آن‌ها دارد، اما باید بدانند که این خیالی خام است و پرچم جمهوری اسلامی توسط نوجوانان و جوانان به دست صاحب اصلی آن که امام زمان (عج) است رسانده خواهد شد، افرادی که به تولید محتوا در زمینه‌های گوناگون اعم از پویانمایی، بازی تلفن همراه و... می‌پردازند نیز افسران جنگ نرم به شمار می‌آیند و افتخار کشور هستند.

اکبری عنوان کرد: ارتباط پایین با فضای حقیقی و حضور پررنگ در فضای مجازی دشمن موجب شده برخی جوانان فریب بخورند، اما افسران جنگ نرم به مبارزه با استعمار در فضای مجازی می‌پردازند و این مقابله یکی از مهم‌ترین وظایف این افسران محسوب می‌شود، زیرا همانگونه که در جنگ سخت یک لحظه غفلت موجب پیشروی دشمن می‌شود در جنگ نرم نیز نباید فرصتی جهت پیشروی در اختیار دشمن قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی جنگ‌ها و فتنه‌های گوناگونی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که هر یک از آن‌ها به تنهایی می‌توانست نابودی هر کشوری را در پی داشته باشد، اما اتقامت بی‌نظیر نسل جوان کشور موجب بی‌نتیجه ماندن این فتنه‌ها شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با تاکید بر اینکه دشمنان قادر به پذیرفتن ایران قوی نیستند گفت: ایران از نعمت داشتن رهبر و ملتی بزرگ همچنین مکتبی ارزشمند برخوردار است و به همین دلیل نیز امروز شاهد هستیم دشمنان دین ملت ایران را نشانه گرفته‌اند و در حوادث اخیر کشور نیز به دنبال ضربه زدن به مساجد، بسیج و... هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها