فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند:

هفته بسیج با بیش از ۱۱۰ برنامه در فراشبند گرامی داشته می‌شود

سرهنگ دوم پاسدار «فروزان» گفت: فراشبند آماده گرامیداشت هفته بسیج است و هفته بسیج با بیش از ۱۱۰ برنامه در فراشبند گرامی داشته می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ - 18November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ دوم پاسدار «جبار فروزان» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند امروز د‌ر نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه فراشبند آماده گرامیداشت هفته بسیج است اظهار داشت: هفته بسیج با بیش از ۱۱۰ برنامه در فراشبند گرامی داشته می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند ابتدا بیان کرد: پس از چهل و سومین سالگرد صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، امروز بسیج، به الگوی منحصر به فرد برای تمام آزادگان تبدیل شده و بسیجیان در خط مقدم حفظ امنیت جامعه و خدمات‌رسانی به مردم هستند .

سرهنگ دوم پاسدار جبار فروزان افزود: خدمات بسیج محدود به این موارد نبوده و بسیج آماده جانفشانی و خدمات در عرصه‌های مختلف مانند زلزله، توزیع بسته‌های معیشتی برای افراد کم برخوردار، اردوهای جهادی بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه فراشبند فضاسازی سطح شهر، بروز رسانی تابلوهای تبلیغاتی، برگزاری جشنواره مالک اشتر، تجلیل از بسیجیان برتر، برگزاری مجمع بسیج شهرستان برای حل مشکلات موجود، برگزاری نشست‌های روشنگری و تبیین، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، غبار روبی قبورمطهر شهدا و برنامه ویژه همایش شکوه بسیجیان در روز ۵ آذر را از جمله برنامه‌های هفته بسیج در این ایام نام برد و افزود: خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی توسط گروههای جهادی در مناطق محروم، درمان رایگان و توزیع بسته‌های معیشتی از جمله دیگر برنامه‌های این سازمان در فراشبند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها