نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس:

استقبال پرشور جوانان از نمایشگاه کتاب دارای یک پیام و هشدار است

داودآبادی گفت: استقبال پرشور جوانان و نوجوانان از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس دربرگیرنده یک پیام و یک هشدار است.
کد خبر: ۵۵۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱ - 19November 2022

«حمید داوود آبادی» نویسنده و پژوهشگر حوزه ایثار و شهادت در حاشیه حضور در یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در قم در گفت,گو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: نخستین بار است که در نمایشگاه کتاب در استانی دیگر شرکت می‌کنم.

وی افزود: در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس قم اغلب افراد بازدید کننده در رده سنی جوانان و نوجوانان هستند و این یک هشدار و یک پیام است که نسل جوان تشنه حقیقت را باید درک و برای آن برنامه ریزی و اقدام کرد.

داودآبادی با اشاره به اینکه با شیوع بیماری کرونا و خانه نشین شدن مردم و حضور در فضای مجازی، دشمن روی تفکر بخش‌هایی از مردم اثر منفی گذاشت، گفت: خوشبختانه امروز برگزاری این نمایشگاه و حضور حداکثری جوانان و خرید راحت آنان با توجه به قیمت بالای کتاب، نشانگر آن است که جوانان دنبال حقیقت هستند.

نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس ادامه داد: در یازدهمین نمایشگاه، کتب متناسب با سن کودکان ۷ تا ۸ سال بسیار کم است و نباید از این سنین غافل شد و باید آثار متنوعی برایشان تولید شود.

سه کتاب از کتاب‌های حمید داودآبادی به نام‌های «یاد یاران»، «یاد ایام» و «سید عزیز» توسط مورد تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

استقبال پرشور جوانان از نمایشگاه کتاب دارای یک پیام و هشدار است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار