مفتی اهل سنت عراق با سردار قاآنی دیدار کرد

مهدی الصمیدعی مفتی اهل سنت عراق روز جمعه در بغداد با سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۵۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳ - 19November 2022

مفتی اهل سنت عراق با سردار قاآنی دیدار کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العالم، مهدی الصمیدعی مفتی اهل سنت عراق روز جمعه با سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد.

دیدار سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس با مفتی اهل سنت عراق در دارالافتاء واقع در مرکز بغداد و با حضور محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق صورت گرفت.

این در حالی است که یک منبع آگاه عراقی روز سه شنبه گذشته به شفق نیوز عراق اعلام کرد که سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران ایران در دیداری اعلام نشده وارد بغداد شده است و با مقامات عراقی از جمله عبداللطیف جمال رشید رئیس جمهور و محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق دیدار کرده است.

این منبع افزود که سردار قاآنی به محض ورودش با رئیس جمهور و نخست وزیر عراق دیدار و گفت‌وگو کرده است و در جریان آن بر حمایت تهران از دولت جدید عراق تاکید کرده و با رشید و السودانی پرونده‌های امنیتی مشترک را مورد بحث و تبادل نظر قرار داده است.

منبع مذکور تاکید کرد که قاآنی نشستی هم با رهبران چارچوب هماهنگی داشته است و در جریان آن تحولات سیاسی عراق را مورد رایزنی قرار داده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها