فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه در هفته بسیج

سرهنگ «فاتحی ابرقویی» از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در سطح سپاه ناحیه و رده‌های مقاومت بسیج مهریز خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج نسبت به سال‌های گذشته با کیفیت و کمیت انقلابی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ - 19November 2022

سرهنگ «علی فاتحی ابرقویی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد درباره برنامه‎های هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج همواره فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روحیه بسیجی و بیان افتخارات و دستاورد‌های این تشکیلات مردمی محسوب می‌شود. به همین منظور در هفته بسیج بیش از ۱۰۰ برنامه در سطح سپاه ناحیه و رده‌های مقاومت بسیج مهریز برگزار می‌شود و سعی شده برنامه‌های هفته بسیج نسبت به سال‌های گذشته با کیفیت و کمیت انقلابی برگزار شود.

وی ادامه داد: از ابتدا نگاه ملکوتی حضرت امام (ره) این بود که بسیج چند بعدی باشد و در حوزه‌های مختلف مورد نیاز مردم ورود می‌کند و مکتب انقلاب اسلامی مرهون وجود بسیج و گفتمان بسیج است.

سرهنگ فاتحی ابرقویی با اشاره به اجرای برنامه‌های شاخص هفته بسیج در شهرستان مهریز گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، دیدار با رزمندگان و پیشکسوتان بسیجی و خانواده شهدای بسیجی، برگزاری یادمان شهداء و آبروی محله، محافل انس با قرآن و جهاد تبیین در مساجد و مدارس از جمله برنامه های این هفته است.

وی گفت: اجلاسیه مجمع عالی بسیج شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی، رزمایش جهادگران «فاطمی۲» در عرصه کمک‌های مومنانه و سازندگی، ویزیت رایگان پزشکان متخصص به منظور خدمت رسانی به مناطق محروم، حضور سازمان یافته بسیجیان در نمازجمعه و میقات صالحین، گشت‌های محله محور، پویش سلیمانی‌ها در فضای مجازی، عطر افشانی و غبارروبی قبور شهدا‌ی شهرستان، همایش اقتدار بسیجیان و تجلیل از بسیجیان برتر شهرستان از دیگر برنامه های اجرایی هفته بسیج است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار