امام جمعه زیرکوه:

تربیت انسان‌های صالح و کادر سازی برای نظام از اهداف بسیج و سپاه است

حجت‌الاسلام «صباغیان» تربیت انسان‌های صالح و کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی ایران را از اهداف بسیج و سپاه ذکر کرد و گفت: ما باید این اندیشه پاک و صالح را به همه جهان صادر کنیم.
کد خبر: ۵۵۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴ - 19November 2022

تربیت انسان‌های صالح و کادر سازی برای نظام از اهداف بسیج و سپاه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «حسن صباغیان» امام جمعه زیرکوه امروز (شنبه) در دیدار با بسیجیان این شهرستان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج لشکر مخلص خداست، روی این اخلاص خیلی تأکید دارم، متکی به اخلاص و متکی به خود، یعنی صد در صد مردمی، بسیج هیچ تکیه‌ای به هیچ چیزی چه جایگاهی چه مادی و عرضی ندارد.

وی بسیج را خار چشم استکبار و دشمنان اسلام دانست و بیان داشت: الگوی یک بسیجی امام علی(ع) و رسول گرامی اسلام(ص) هستند چرا که خود این دو بزرگوار هم به معنای واقعی بسیجی بودند.

امام جمعه شهرستان تبیین کرد: امام خمینی(ره) به منظور حفظ انقلاب و دفاع از دستاوردهای انقلاب این شجره پر ثمره را بنیانگذاری کردند و این شجره طیبه در سال 1359 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و رسماً فعالیت خود را آغاز کرد‌.

حجت‌الاسلام صباغیان تصریح کرد: امروز وظیفه بسیج در کنار آن مقاومت‌های سخت و ایستادگی‌های بسیار فیزیکی که دارد و وظایف دیگری نیز است که تربیت هشت میلیون و پانصد جوان انقلابی مؤمن یکی از کارهای بسیج است که باید محقق شود.

وی تربیت انسان‌های صالح و کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی ایران را از اهداف بسیج و سپاه ذکر و مطرح کرد: ما باید این اندیشه پاک و صالح را به همه جهان صادر کنیم، امروز جنگ دشمن جنگ بسیار بسیار پیچیده است که حقیقتا تفکر بسیجی را هدف قرار داده و ا زمانی که بسیج و تفکر بسیجی بر کشور حاکم است دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه زیرکوه بر ضرورت انجام کارهای تربیتی بسیار گسترده تأکید کرد و گفت: باید شبکه صالحین تقویت شود و در این شرایط نباید سنگر دفاع از ارزش‌ها خالی بماند و همچنین فضای مجازی قتلگاه است اما خط مقدم ما است و نباید خالی بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها