حجت الاسلام مازنی مطرح کرد:

بازیگر نقش اول مرد در مرواریدهای خلیج فارس انتخاب شد

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از ادامه فیلمبرداری مروارید‌های خلیج فارس به کارگردانی حسین قاسمی جامی و با موضوع مقابله ناوشکن جوشن با ناو آمریکایی خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶ - 04November 2013

بازیگر نقش اول مرد در مرواریدهای خلیج فارس انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین مازنی معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: فیلمبرداری فیلم سینمایی "مرواریدهای خلیج فارس" به کارگردانی حسین قاسمی جامی مدتی قبل با حضور عوامل حرفهای سینمای ایران اغاز شده است که در حال حاضر با ادامه فیلمبرداری در بندرانزلی گروه تولید در تلاش برای رساندن فیلم به جشنواره فیلم فجر هستند.

وی افزود: سال گذشته 5 عنوان فیلم مستند با موضوع دریا تولید و پخش کردیم که با استقبال فرمانده نیروی دریایی و جمع کثیری از مخاطبین همراه شد و همین ما را بر آن داشت که ساخت این فیلم با موضوع بیان رشادت ها و جانبازیهای دریادلان حماسه جاوید ناوچه جوشن را در دستور کار خود قرار دهیم؛ حماسهای که جزء میراث ارزشی نیروی دریایی محسوب میشود.
 
حجت الاسلام والمسلمین مازنی ادامه داد: برای تولید چنین فیلمی نیاز به حضور عوامل حرفهای سینمای ایران بود تا فیلمی خاطره انگیز و ماندگار در حوزه دفاع مقدس ساخته شود به همین منظور با توجه به اهمیت موضوع فیلم که به بازخوانی نبرد ناوشکن جوشن با ناو آمریکایی و رشادتهای قهرمانان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران میپردازد از عوامل حرفهای در جلو و پشت دوربین استفاده کردیم.
 
معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در این فیلم برای اولین بار قهرمان ملی کشورمان «هادی ساعی» به جهت اهمیت موضوع این فیلم مقابل دوربین قرار گرفته و نقش مقابل او را نیز «امین حیایی» از بازیگران خوب و شناخته شده کشورمان ایفا میکند که در حال حاضر فیلمبرداری آن در آبهای بندرانزلی ادامه دارد و گروه تولید در تلاش هستند تا این فیلم را به عنوان یکی از آثار قابل اعتنای سینمای دفاع مقدس برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده کنند.
 
براساس این گزارش، امین حیایی در نقش ناخدا محمدی(ناخدای ناوشکن جوشن)، هادی ساعی در نقش هادی(فرمانده تکاوران نیروی دریایی) و افسانه بایگان در نقش زهرا(همسر ناخدا محمدی) از بازیگران اصلی «مروایدهای خلیج فارس» هستند.
 
فهرست برخی از عوامل این فیلم عبارتند از: حسین قاسمی جامی(نویسنده و کارگردان)، سید مرتضی حسینی(ناظر کیفی)،منوچهر فضلی(مجری طرح)، علیرضا شمس شریفی(دستیار اول کارگردان و برنامهریز)، مرتضی غفوری(مدیر فیلمبرداری)، ایمان امیدواری( طراح گریم)، سعید بجنوردی( صدابردار)، محمد جواد شریفی راد(طراحی و اجرای جلوههای ویژه میدانی)،محسن غلامی( طراحی و اجرای صحنه)، سیداحمدرضا شجاعی(عکاس) و داوود حیدری(تهیهکننده).
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار