فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نظام خانواده در جنگ نوین ترکیبی مورد هدف قرار گرفته است

امیر سرتیپ واحدی گفت: در جنگ نوین ترکیبی و شناختی، نظام ارزشی خانواده که پایگاه پرورش انسان محسوب می‌شود، مورد هدف قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۵۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ - 19November 2022

نظام خانواده در جنگ نوین ترکیبی و شناختی مورد هدف قرار گرفته استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم اختتامیه جشنواره گوهر‌های فاطمی با حضور امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی، فرماندهان و جمعی از خانواده‌های کارکنان در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد.

فرمانده نهاجا در این مراسم اظهار داشت: یکی از جنبه‌های شاخص برگزاری جشنواره گوهر‌های فاطمی، استفاده از ابزار هنر برای تبادل پیام با طیف گسترده‌ای از مخاطبان است که از لحاظ سن، سواد و سطح اعتقاد در یک رده قرار ندارند، اما ابزار هنر آن‌ها را دور هم جمع کرده و به‌صورت غیرمستقیم زمینه رشد و تعالی معنوی آن‌ها را فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد: ورود اینترنت و حضور فرزندان و جوانان ما در فضای مجازی، با وجود مزایایی که دارد موجب ایجاد نگرانی و دغدغه برای خانواده‌ها و حتی نظام‌های سیاسی شده است. در این راستا ضرورت حفظ جوانان و نوجوانان از آسیب‌های فضای مجازی باید در اولویت فعالیت‌های ما قرار بگیرد.

امیر واحدی خاطرنشان کرد: در جنگ نوین ترکیبی و شناختی بیش از هر چیزی نظام ارزشی خانواده که پایگاه پرورش انسان محسوب می‌شود، مورد هدف قرار گرفته است؛ بنابراین والدین باید ضمن افزایش آگاهی‌های خود از فضای مجازی، حفظ و صیانت از فرزندان خود در برابر آسیب‌های این فضا را در صدر دغدغه‌های خود قرار دهند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز در این مراسم ضمن تشریح جایگاه والای امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام گفت: برگزاری جشنواره گوهر‌های فاطمی یکی از شیوه‌های ابتکاری برای عمل به این فریضه مهم الهی است.

حجت الاسلام قاضی افزود: در قیام ماندگار عاشورا، امام حسین (ع) یکی از اهداف خود از این قیام را امر به معروف و نهی از منکر می‌داند، ایشان به گونه‌ای عمل می‌کنند که در گستره‌ای وسیع از زمان و مخاطبان اثرگزاری داشته باشد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها