معاون تربیت و آموزش بسیج حقوقدانان سازمان بسیج:

پرونده حقوقی شهدای غواص پیگیری می‌شود

سرهنگ نوری گفت: پرونده حقوقی شهدای غواص، شهید سلیمانی و مدافعان حرم در حال پیگیری است.
کد خبر: ۵۵۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ - 19November 2022

پرونده حقوقی شهدای غواص پیگیری می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «عزیز نوری کهریز» معاون تربیت و آموزش بسیج حقوقدانان سازمان بسیج با اشاره به صفاتی که امام (ره) برای بسیج برشمردند و آن را لشکر مخلص خدا، مدرسه عشق، درخت تناور و پرثمر و... نامیدند، اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند: اگر در کشوری نوای بسیج طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان از آن دور خواهد شد.

سرهنگ نوری کهریز ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هم از بسیج به عنوان نیرویی کارآمد یاد کرده و فرمودند بسیج کلید حل مشکلات کشور است و امروز این نهاد با شعار سازندگی درپی تحقق عدالت است.

معاون تربیت و آموزش بسیج حقوقدانان سازمان بسیج با اشاره به تشکیل هفت قرارگاه برای بسیج گفت: درپی آن هستیم که در ۱۱ هزار و ۳۳۰ محله برنامه‌های بسیج را در سال ۱۴۰۱ دنبال کنیم.

نوری افزود: همزمان با هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی۲ در سراسر کشور به همت گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی دنبال می‌شود.

وی در خصوص اقدامات بسیج حقوقدانان خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار حوزه مقاومت داریم و حقوق یاران را برای خدمت در این پایگاه‌ها آموزش می‌دهیم تا آموزش همگانی حقوق ذیل طرح هر مسجد یک حقوق دان تکمیل شود.

معاون تربیت و آموزش بسیج حقوقدانان سازمان بسیج از ایجاد کانون‌های صلح و سازش در مساجد و پایگاه‌های بسیج، آزادسازی زندانیان و حمایت از خانواده آن‌ها، مطالبه گری در زمینه صیانت از حقوق عامه و ارائه مشاوره حقوقی به مردم خبر داد و افزود: در هزار نقطه از کشور در هفته بسیج این خدمات ارائه می‌شود.

نوری ادامه داد: پرونده حقوقی شهدای غواص، شهید سلیمانی و مدافعان حرم در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار