معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

تبیین دستاوردهای دولت با هدف ایجاد امید در جامعه ضروری است

«منعمی» با تاکید بر اینکه تبیین دستاوردهای دولت و بیان اقدامات صورت گرفته نظام با هدف ایجاد امید در جامعه ضروری است، گفت: اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است.
کد خبر: ۵۵۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲ - 19November 2022

تبیین دستاوردهای دولت با هدف ایجاد امید در جامعه ضروری است

به گزارش دفاع‌پرس  از خرم‌آباد، «مجید منعمی» در نشست شورای اطلاع رسانی استان، با تاکید بر اینکه تبیین دستاوردهای دولت و بیان اقدامات صورت گرفته نظام با هدف ایجاد امید در جامعه ضروری است، اظهار داشت: اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است. 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز دولت سیزدهم تاکنون اقدامات خوبی در سطح کشور و استان صورت گرفته است، افزود: با فعالیت های به موقع و انجام اقدامات لازم در جذب اعتبارات و حضور مقامات ارشد کشوری در استان شاهد پیشرفت های بسیار خوبی بوده‌ایم اما این پیشرفت ها به خوبی منعکس نشده است .

منعمی با تاکید بر اینکه باید اقدامات مثبت دولت با استفاده از ظرفیت رسانه ها به مردم اطلاع رسانی شود، عنوان کرد: در این راستا شورای اطلاع رسانی تشکیل شده و در این خصوص سیاست گذاری های لازم را انجام می دهد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه طبق سیاست‌گذاری ها، اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم ضروری است، عنوان کرد: امیدواریم با تبیین دستاوردهای دولت و نظام نشاط و شادابی و امید در جامعه ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار