استاد حوزه و دانشگاه:

مردم دست از انقلاب اسلامی برنمی‌دارند

«ماندگاری» گفت: انگلیس خبیث و عمال آن بدانند خون‌هایی که در این چند ماه بر زمین ریختید اگر هزاران شهید دیگر را از ما بگیرید این مردم دست از انقلاب اسلامی برنمی‌دارند و راه شهدا را با خون خود ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۵۵۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷ - 19November 2022

مردم دست از انقلاب اسلامی برنمی‌دارند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «محمدمهدی ماندگاری» امشب در یادواره شهید «محمود اخلاقی» و یادبود شهدای مظلوم امنیت و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)  با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» و شهدای امنیت اظهار داشت: امام (ره) فرمود انقلاب اسلامی ایران بسترساز ظهور امام زمان(عج) است.

وی با بیان اینکه خدا در قرآن کریم وعده داده است که ظهور امام زمان(عج) قطعی است، گفت: تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم است و مجلس شهدا برای ما یادآور آن است که مکتب ما مکتب عاشورا است و شهدای ما در مسیر امام حسین(ع) عاشورایی شدند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه پیام شهدا این است که دروغ دشمن را باور نکنید و منتظر واقعی امام زمان(عج) باشید، افزود: اگر می‌بینید امام جامعه دائماً به جامعه امید تزریق می‌کند برای آن است که به ظهور ایمان دارد.

وی با بیان اینکه دشمن نقاط ضعف را سیاه‌نمایی می‌کند تا به اهداف شوم خود برسد، ادامه داد: دشمن تجربه بدبین کردن مردم به امام حسن(ع) و امام علی(ع) را دارد و از این تجربه می‌خواهد دوباره بهره‌برداری کند.

ماندگاری با اشاره به اینکه امروز وظیفه نخبگان و خواص جامعه است که وعده‌های خدا را برای مردم بازگو کنند و اجازه ندهند مردم ناامید شوند، بیان کرد: انسان ناامید، بی‌انگیزه است و دشمن از همین ناامیدی و بی‌انگیزگی بهره‌گیری می‌کند.

وی با بیان اینکه پیام اول تمام شهدا امیدواری به ظهور امام زمان(عج) است، گفت: مقاومت در راه خدا حتماً درد و سختی دارد، اما در راه خدا نباید ناامید شد و در مقابل شیطان تسلیم بود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه کشور 43 سال است که با ویروس داخلی و خارجی دشمنان می‌جنگد و در این راه نباید خسته شد، افزود: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تحریم‌های سختی را بر علیه کشور آغاز کرده است اما با وجود تمام این تحریم‌ها و حتی جنگ هشت ساله تحمیلی ما پیشرفت کردیم.

وی با بیان اینکه ایرانی اسلامی به‌دنبال آن است که نقشه قرآن و عترت را پیاده کند و حتماً دشمن از حکومت اسلامی می‌ترسد و توطئه می‌کند، ادامه داد: امروز امید دادن به یکدیگر بزرگ‌ترین کار خیر است.

ماندگاری با اشاره به اینکه امام راحل فرمود وقتی می‌توانیم بسترساز ظهور باشیم که طاغوت را سرنگون کنیم و ما طاغوت داخلی شاهنشاهی را سرنگون کردیم، افزود: بزرگ‌ترین مبارزه با طاغوت مبارزه با نفس است و مسئولان بدانند کم کاری‌ها نوعی طاغوت است که باید با آن مبارزه کنند.

وی با بیان اینکه پیام دوم شهدا این است که به یکدیگر ظلم نکنید و همچون شهدا نسبت به هم مهربانی کنید، گفت: کسی که گرفتار پست و مقام است، نمی‌تواند رهرو شهدا باشد و گرفتار طاغوت درونی خودش است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مبارزه با نفس پیام شهیدان است و هر که بر نفس خود غلبه کند شهدایی می‌شود و شهید سلیمانی فرمود که هر که شهید زندگی کند شهید می‌شود، بیان کرد: پیام سوم شهیدان است که از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی پیروی کرده و آن را جهانی کنید.

وی با بیان اینکه وظیفه ما است که اسلام را در جامعه پیاده کنیم، افزود: مدیری که به‌دنبال پارتی بازی است در وجود آن اسلام پیاده نشده است؛ مردم! ما در برابر خون شهدا مدیون هستیم و باید تلاش کنیم تا بستر ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنیم.

ماندگاری با اشاره به اینکه امیدواری به ظهور، مبارزه با نفس و پیاده‌سازی اسلام پیام شهیدان است، گفت: امروز پیروی از ولایت فقیه پیام شهیدان است و در سخنان و وصیت‌نامه حاج قاسم این مهم بارها بیان شده است که مقام معظم رهبری را تنها نگذارید.

وی بیان کرد: انگلیس خبیث و عمال آن بدانند خون‌هایی که در این چند ماه بر زمین ریختید اگر هزاران شهید دیگر را از ما بگیرید این مردم دست از انقلاب اسلامی برنمی‌دارند و راه شهدا را با خون خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها