مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

قدرت نظامی ما باعث شده، دشمن شیوه مبارزه را عوض کند

سردار مرادحاجتی ضمن تسلیت به مردم ولایتمدار ایذه، به تشریح مسائل اخیر پرداخت و گفت: قدرت نظامی ما باعث شده، دشمن شیوه مبارزه را عوض کند.
کد خبر: ۵۵۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ - 20November 2022

قدرت نظامی ما باعث شده، دشمن شیوه مبارزه را عوض کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان ضمن تسلیت به مردم ولایتمدار ایذه، به تشریح مسائل اخیر پرداخت و اظهار داشت: قدرت نظامی ما باعث شده، دشمن شیوه مبارزه را عوض کند.

وی افزود: هر وقت از کلیدواژه های راهبردی رهبر معظم انقلاب، غافل شدیم، ضربه پذیر شدیم. ایشان سال ها و بارها بر مدیریت فضای مجازی تاکید کردند اما در عمل اتفاق خاصی نیفتاد. اینک نیز فرمان «جهاد تبیین» صادر شده اما شیوه اجرای آن شرط است.

سردار مرادحاجتی گفت: متاسفانه سخنران جوان و مسلط که مخاطب شناسی خوبی داشته باشد در نهادهای مختلف، پرورش نداده ایم. تحلیل گر اجتماعی خبره را آموزش نداده ایم و به همین دلایل فاصله ما با نسل امروز زیاد شده و دشمن از همین فاصله ها به ما ضربه زده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: مدت هاست که در مدارس مختلف حضور دارم و بی واسطه با دانش آموزان حرف می زنم. مدارس و دانش آموزانی که شاید در تنش های اخیر هم وارد حاشیه هایی شده اند اما وقتی با زبان خودشان به آن ها توجه کنی و پای حرف هایشان بنشینی، متوجه می شوی که این نسل، متعهدتر و هشیارتر از همه نسل ها هستند و تنها شیوه ارتباط با آن ها کمی متفاوت است.

وی افزود: دشمن در حوزه رسانه و تسلط بر افکارعمومی از ما جلوتر است به همین دلیل است که وقتی متوجه قدرت نیروهای مسلح ما شده، زمین و شیوه مبارزه را تغییر داده و در بستر فضای مجازی به تخریب کشور روی آورده است اما به حرمت خون همین شهدای مظلوم اخیر، ره به جایی  نخواهد برد و مثل همیشه سرافکنده خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار