مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس:

اجازه «بسترسازی برای نفوذ آمریکا» در کشور داده نشود

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: برجام می تواند دروازه نفوذ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استکبار باشد.
کد خبر: ۵۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳ - 25October 2015

اجازه «بسترسازی برای نفوذ آمریکا» در کشور داده نشود

به گزارش دفاع پرس از شیراز، نشست مجمع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس با حضور اسماعیل قزل سفلی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد.

در این نشست، قزل سفلی با اشاره به سیر تحولات در کشور و جهان، بر رصد فضای کشور توسط دانشجویان و فهم درست از وضع کنونی کشور تاکید نمود و  افزود: موضوع برجام برای نظام اسلامی ما سرنوشت ساز است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در آزمون تاریخی قرار گرفته اند، انتظار از مجلس بیش از این است چرا که برای دفاع از حیثیت انقلاب باید فعال تر در صحنه حاضر بود.

وی با بیان اینکه حیثیت جمهوری اسلامی نباید به بازی گرفته شو، گفت: برجام می تواند دروازه نفوذ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استکبار باشد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا ممنوع است، گفت: برخی باید پنبه ها را از گوش خود خارج کنند چرا که مذکرات فقط در زمینه هسته ای است.

قزل سفلی با بیان اینکه اجازه بسترسازی برای نفوذ آمریکا در کشور  داده نشود، گفت: حجت بر همه ما تمام شده است، باید محکم و فعال فضا را رصد کنیم و با حضور در میدان، همانطوری که شهید مرتضی جاویدی اجازه نداد تنگه اُحد دیگری برای این نظام در جنگ به وجود آید، ما نیز نباید اجازه دهیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر نقش آفرینی موثر و فعال دانشجویان بسیجی در حوزه مطالبه گری در کنار تقوا، اخلاق تشکیلاتی و برنامه های معنوی گفت: امروز سنگر اصلی، دانشگاه است، دانشجویان بسیجی نباید در انجام وظایف خود کوتاهی کنند زیرا چشم و امید این امت به دانشجویان ارزشی و انقلابی است.

وی بر حرکت دانشجویان در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تاکید نمود و افزود: باید به موقع هشدار داد و مطالبه گری و نقش آفرینی نمود.

در ادامه این نشست، اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس فارس انتخاب شدند. در این انتخابات جمیله عطایی، عباس توانا، محمد چراغ سحر، محمد کیانی، محمد رضا علیدادی، زهرا صادقی، مریم صادقی، ویدا باقری و میلاد چوبینه به عنوان اعضای اصلی انتخاب و محمد علی توکلیان، صادق جمشیدی و زهرا رضایی به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

به گزارش دفاع پرس، در پایان این مراسم انتخابات مجمع هشت گانه بسیج دانشجویی دانشگاه های دولتی، علوم پزشکی، پیام نور، فنی و حرفه ای، فرهنگیان، آزاد، غیرانتفاعی و علمی و کاربردی برگزار گردید و اعضای شورای مرکزی و دبیران این مجامع انتخاب شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها