رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

دشمنان توان جلوگیری از رشد ملت ایران را ندارند

سردار سلیمانی با بیان اینکه دشمنان توان جلوگیری از رشد ملت ایران را ندارند، گفت: حضور مردم در کنار نیرو‌های مسلح باعث شد که چالش بزرگ جنگ تحمیلی به یک فرصت تبدیل و از درون این چالش، گفتمان مقاومت خلق شود.
کد خبر: ۵۵۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ - 19November 2022

دشمنان توان جلوگیری از رشد ملت ایران را ندارندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از سپاه‌نیوز، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: گام دوم انقلاب اسلامی گامی در جهت بسترسازی برای ظهور حضرت حجت (عج) است و بسیج در این دوران به مانند گذشته از مردم، خدمتگزار مردم و برای مردم خواهد بود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه تصمیم امام (ره) عظیم‌الشأن برای تشکیل بسیج یک تصمیم الهی و بزرگ بود، گفت: آثار و برکات این تصمیم در عرصه‌های مختلف به‌خصوص عرصه دفاع مقدس به خوبی نمایان شد؛ عرصه‌ای که دشمنان در برابر انقلاب اسلامی صف‌آرایی کردند، اما با حضور داوطلبانه مردم شکست بزرگی نصیب آنان شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: کشور‌های مرتجع منطقه منابع ارزی و مالی این جنگ را تأمین کرده بودند، اما حضور مردم در کنار نیرو‌های مسلح باعث شد که این چالش بزرگ به یک فرصت تبدیل و از درون این چالش، گفتمان مقاومت خلق شود.

وی ضمن اشاره به اینکه یکی از اهداف امام راحل تشکیل بسیج جهان اسلام بود، تصریح کرد: از درون گفتمان مقاومت، جبهه مقاومت شکل گرفت و این جبهه پرچم‌دار جهان اسلام شد.

سردار سلیمانی با بیان آنکه هدف دیگر امام راحل، نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود، خاطرنشان کرد: امروز این رژیم اشغالگر از ترس جبهه مقاومت، در حال دست و پا زدن و دیوار کشیدن در اطراف شهرک‌های خود است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بزرگترین پیروزی جهان اسلام در گام دوم انقلاب اسلامی ساقط شدن رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود، افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی اکنون با این سوال مواجه است که آیا دوره ۸۰ ساله سوم به قدرت رسیدن آنان فرا خواهد رسید، یا اینکه قبل از ۸۰ سالگی، دچار فروپاشی خواهند شد.

وی با بیان اینکه امروز یک گفتمان در جهان در حال توسعه است و آن، گفتمان انقلاب اسلامی است، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان پایداری و مقاومت در برابر تجاوز، اشغالگری، ظلم، کشتار، استعمار و غارت اموال کشور‌های جهان اسلام و مردم دنیاست.

سردار سلیمانی افزود: در دیگر سو، جبهه نظام سلطه قرار دارد؛ جبهه‌ای که دارای قدرت مادی و اقتصادی و دارای روحیه تجاوزگری و اشغالگری است، اما آنان علی‌رغم شعار‌های پر سر و صدایی که سر می‌دهند، گفتمانی برای عرضه به بشریت ندارند. آخرین گفتمان آن‌ها، گفتمان لیبرال‌دموکراسی بود که پوشالی بودنش برای مردم جهان نمایان شد، اما در جبهه انقلاب اسلامی گفتمان رهایی‌بخش با پرچم‌داری ملت بزرگ ایران قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مطابق با سنت‌های الهی، دشمنان توانایی جلوگیری از رشد ملت ایران را ندارند، تأکید کرد: ان‌شاءلله پیروزی‌های بزرگی در انتظار ملت ایران خواهد بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها