وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

حمایت قاطع وزارت کار از طرح‌های اشتغالزا کمیته امداد امام خمینی (ره)

مرتصوی در خصوص طرح‌های اشتغالزا کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ما از هر طرح اشتغالزایی که سبب شود، مردم صاحب شغل شوند حمایت قاطع می‌کنیم.
کد خبر: ۵۵۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰ - 21November 2022

حمایت قاطع وزارت کار از طرح‌های اشتغالزا کمیته امداد امام خمینی (ره)«صولت مرتضوی» وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص اشتغالزایی در روستا‌های مناطق محروم اظهار داشت: ما از هر طرح اشتغالزایی که سبب شود، مردم صاحب شغل شوند حمایت قاطع می‌کنیم.

مرتضوی همچنین در خصوص عملکرد کمیته امداد خمینی (ره) در اشتغالزایی طی سال‌های اخیر گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از دستگاه‌های اجرایی است که در حوزه اشتغال بهترین توفیقات را طی سنوات گذشته کسب کرده است.

وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی در خصوص برنامه‌های بودجه‌ای وزارت متبوع برای حمایت از طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: ما تمام قد در خدمت کمیته امداد و سایر دستگاه‌های اجرایی که در حوزه ایجاد اشتغال فعالیت می‌کنند، هستیم.

قابل ذکر است، کمیته امداد امام خمینی (ره) در سنوات گذشته خصوصا طی دو سال اخیر برنامه‌های جامع و خوبی برای اشتغالزایی محرومان داشته است که از آن می‌توان به وام‌های اشتغالزا 300 میلیون تومانی، وام‌های زنان سرپرست خانوار و اجرای کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای اشاره کرد.

بر این اساس برخی از آمارها حکایت از این مهم دارد که بیش از 30 درصد بار تولید شغل در سال گذشته بر عهده کمیته امداد امام خمینی بوده است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار