جانشین فرمانده کل سپاه:

دشمن را در جنگ رسانه‌ای هم شکست خواهیم داد

سردار فدوی با اشاره به شکست‌های متعدد دشمنان در ۴۳ سال گذشته گفت: دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ها هم باید شکست بخورند و این توانمندی در ما وجود دارد.
کد خبر: ۵۵۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ - 20November 2022

دریادار علی فدویبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (یکشنبه) در رزمایش بزرگ جهادگران بسیجی (فاطمی ۲) با بیان اینکه خدمت به مردم در ۴۳ سال گذشته در سپاه و بسیج، در اولویت قرار داشته است، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بسیج و سپاه بر روال قاعده‌های خداوند متعال که پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) آن را به ما یاد داده‌اند و امامین انقلاب اسلامی بر آن تأکید داشته‌اند، عمل کرده‌اند.

سردار فدوی ادامه داد: برای همین است که خداوند به وعده‌های خود عمل کرده است؛ لذا علی‌رغم اینکه خبیثان عالم در ۴۳ سال اخیر هرگونه شیطنت و دشمنی خود را علیه جبهه حق انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند، اما نمی‌توانند ادعا کنند که حتی یک پیروزی داشته‌اند و اگر پیروزی می‌داشتند، از طریق رسانه‌های خود، آن را در دنیا فریاد می‌زدند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خداوند در قرآن فرموده است که در دنیا ۲ حزب بیشتر وجود ندارد؛ یکی حزب خدا و دیگری حزب شیطان، گفت: خداوند فرموده است که من (خدا) اراده کرده‌ام که حزب خدا در بهترین وجه ممکن پیروز است؛ لذا وقتی در وعده خدا تخلفی نیست، باید به بهترین وجه ممکن پای کار برویم و فقط مواظب باشیم که در حزب خدا باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان خبیث ما هر از گاهی یک اشتباه محاسباتی دارند، تأکید کرد: خبیثان عالم دوباره اشتباه محاسباتی کردند و وهم آن‌ها برداشته است که می‌توانند بر انقلاب اسلامی پیروز شوند. امروز بیش از ۶۰ روز است که یک اشتباه محاسباتی آن‌ها موجب شده است که پیروان دست و دهان آن‌ها به قوی‌ترین وجه ممکن به میدان بیایند؛ اما عده‌ای از آن‌ها فریب‌خوردگان داخلی هستند؛ وگرنه این ۶۰ روز به شش روز هم نمی‌رسید.

سردار فدوی افزود: بسیجیان و پاسداران و نیروهای انتظامی، در فتنه اخیر بیش از ۶۰ شهید تقدیم کرده‌اند. این شهدا برای این است که مظلومیت مقتدرانه کشورمان دوباره به دنیا گوشزد شود؛ چراکه مظلومیت ما، مظلومیت مقتدرانه است؛ نه مظلومیتی که آن‌ها بر ما تحمیل می‌کنند. در حالی که شرارت‌های آمریکا و کسانی که دنباله‌رو آن هستند، در شدیدترین وجه ممکن وجود دارد؛ اما کل کشور و نظام جمهوری اسلامی، کل بسیج و سپاه، به همه اموری که از امور دائمی آن‌هاست، مستمراً ادامه می‌دهند. گروه‌های جهادی و سازندگی در کل کشور، به این روال اهتمام دارند و آغاز و انجام پروژه‌های بزرگ در دولت ادامه دارد؛ این موضوع به خاطر این است که همه ارکان نظام در قوی‌ترین وجه خود، دارند کارهایی را که در راستای خدمت‌رسانی به مردم است، دنبال می‌کنند و بسیجیان، پاسداران، نیروهای انتظامی و نیروهای امنیتی پای کار هستند تا خبیثان نتوانند مانع این روند شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه دشمنی شیطان بزرگ آمریکا و همه پیروان خبیث او از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داشته است؛ اما در برخی مواقع اوج می‌گیرد، گفت: این دشمنی‌ها زمانی اوج می‌گیرد که دشمنان یا با یک شکست بزرگ مواجه شده‌اند و یا ما با یک پیروزی بزرگ مواجه شده‌ایم، و یا هر دو. ما امروز پیروزی بزرگی به‌دست آورده‌ایم؛ چراکه دولتی بر سر کار آمده است که می‌خواهد در نظام جمهوری اسلامی به همه وظایف خود، بدون اینکه که چشم به خارج از کشور داشته باشد، عمل کند؛ چون توانمندی داخلی، توانمندی بی‌انتهایی است که ما را در اوج قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز شکست بزرگی برای کل جبهه غرب به‌وجود آمده است، تأکید کرد: این خبیثان، پنج قرن است که در دنیا خباثت می‌کنند و کشورهای زیادی را مستعمره خود کرده‌اند تا ثروت آن‌ها را چپاول کنند؛ اما در این ایام مشکلی برای آن‌ها پیش آمده است. خودشان جنگی را آغاز کرده‌اند و در این جنگ طرف مقابل، یعنی روسیه را تحریم کرده‌اند و روسیه هم به تلافی اقدامات آن‌ها، قرار بر این شده است تا آن‌ها را تحریم کرده و گاز و نفت خود را به روی آن‌ها ببندد؛ لذا می‌بینیم که غربی‌ها به چه فلاکتی افتاده‌اند؛ همه دولت‌ها و رسانه‌های اروپایی ماه‌هاست که به مردم خود می‌گویند که برای زمستان چوب، ذغال و فضولات گاو و گوسفند جمع کنید؛ این شکست بزرگی برای تمدن غرب است.

جانشین فرمانده کل سپاه خطاب به دولت‌های اروپایی و غربی، گفت: خاک بر سرتان کنند که حتی در دنیای خود هم نتوانستید موفق شوید! چون خیانت و جنایت کرده و همه کشورهای جهان را تحت ظلم خود درآوردید؛ حتی عرضه نداشتید که یک مشکل کوچک دنیای خود را حل کنید.

وی افزود: ما از سال ۱۳۵۸ در تحریم بوده‌ایم؛ اما هیچ‌گاه در این ۴۳ سال یکی از صحنه‌هایی که با تحریم روسیه در غرب به‌وجود آمد را در کشور خود شاهد نبودیم. به دلیل اینکه وعده خدا صادق است؛ چون او گفته است که هرکسی در جبهه حق و حزب خدا قرار بگیرد و من تضمین می‌کنم که هیچ‌گاه در بن‌بست نماند.

سردار فدوی ادامه داد: خوشا به حال کسانی که سردمداران این صحنه هستند؛ همه دلدادگان انقلاب اسلامی، بسیجیان عالم و بسیجیان کشور، پاسداران و همه دلدادگانی که در کشور پای کار نظام بودند، هستند و خواهند بود.

وی شهادت را افتخارآمیز دانست و با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار شهید میراث بزرگی است، گفت: همه اتفاقاتی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه افتاده است، میلیون‌ها کشته داشته است؛ اما شهدای ما به ۳۰۰ هزار هم نرسیدند؛ ببینید که چقدر آن‌ها برکت داشته‌اند. به‌خاطر همین است که همه دلدادگان انقلاب اسلامی آرزوی شهادت دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: خبیثان عالم را در خفت‌بارترین وجه ممکن می‌بینیم؛ آن‌ها دستان خود را بر سر گذاشته و به غلط کردن افتاده‌اند. پس از پایان جنگ تحمیلی، کسی جرأت نکرده است حتی یک تیر به سمت انقلاب اسلامی شلیک کند؛ به‌خاطر این‌که فهمیدند که نمی‌توانند و شکست قطعی می‌خورند؛ لذا به جنگ‌های دیگر روی آوردند.

وی تأکید کرد: امروز مردم فهیم ما باید در این جنگ هم شکست بزرگی را برای دشمنان رقم بزنند. دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ها هم باید شکست بخورند و این توانمندی در ما وجود دارد؛ چراکه خداوند به ما وعده داده که پیروزی از آنِ حزب خداست.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها