نماینده ولی فقیه در استان همدان:

تمام جبهه استکبار در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفته است

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: امروز همه جبهه استکبار در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۵۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ - 20November 2022

همه جبهه استکبار در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان امروز (یکشنبه) در جمع فرماندهان و بسیجیان نمونه همدان اظهار داشت: اگر امروز ادعا داریم، ادامه دهنده راه شهدای بزرگ همچون سلیمانی‌ها و همدانی‌ها هستیم، باید عملکرد، هدف و رویکرد ما هم همانند آن بزرگان باشد.

وی افزود: بسیجی واقعی، هدف و مجاهدتش در راه خدا است و این مجاهدت‌ها در عرصه‌های مختلف همچون محرومیت‌زدایی، خدمت رسانی در سیل و زلزله و ایجاد امنیت، خود را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه حرکت بر محور عدالت و تقوا از مصادیق یک بسیجی است، گفت:رویکرد بسیج در مواجهه با عموم مردم مبتنی بر رحمت و مودت و در مقابله با کسی که به دنبال اغتشاش و مسلح است، أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ " است.

وی عنوان کرد: امروز نباید دشمن را اشتباه بگیریم. دشمن کسی است که با هدف به دنبال اغتشاش است نه نوجوان فریب خورده‌ای که از روی ناآگاهی کاری می‌کند. لازم است تا با نسل جدید گفت‌وگو کنیم.

حجت‌الاسلام شعبانی متذکر شد: امروز همه جبهه استکبار در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است. باید از مردم و بصیرت آنها و عدم همراهی با اغتشاشگران، تقدیر و تشکر ویژه کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار