مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه:

اغتشاشگران بازیچه دست آمریکا، اسرائیل و آل سعود هستند

حجت‌الاسلام «جلیلیان» گفت: اغتشاشگران و آشوبگران بازیچه دست عوامل خارجی مانند اسرائیل و آمریکا و آل سعود هستند و این گول‌خورده‌ها با اغتشاش و آشوب دارند مقدمات تهدیداتی مانند حمله داعش به حرم شاهچراغ (ع) و اختلال در امنیت کشور را فراهم می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵ - 20November 2022

اغتشاشگران بازیچه دست آمریکا، اسرائیل و آل سعود هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین «شمس‌الله جلیلیان» مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در آیین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «نادر بیرامی» در شهرستان صحنه، برگزار شد اظهار داشت: دشمنان به دنبال این هستند تا فرهنگ شهادت را از مردم ما بگیرند و فرهنگ ذلت یعنی بی‌غیرتی، بی تفاوتی و بی‌دینی را بر ما حاکم کنند.

وی همچنین با اشاره به نحوه شهادت رسیدن این شهید والامقام گفت: این شهید بزرگوار با آگاهی، خالصانه و شجاعانه برای صلح، گفت و گو و نصیحت به آغوش خطر رفت و مانند مولایی اش امام حسین (ع) مظلومانه به شهادت رسید.

وی با اشاره به آیه قرآنی ۱۱۱ توبه، که شهدا با خدا معامله می کنند، اظهار کرد: کار شهید دفاع از دین خدا، عزت، آبرو، اقتدار سرزمین اسلامی، امنیت مسلمان مانند شهید «نادر بیرامی» است و همگان بدانند کسانی که لباس سبز سپاه را بر تن می کنند خودشان را سرباز امام حسین (ع) می دانند و در دفاع از دین خدا و امر به معروف و نهی از منکر جانشان را فدا می کنند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود اغتشاشگران و آشوبگران را بازیچه دست عوامل خارجی مانند اسرائیل و آمریکا و آل سعود دانست و گفت: این گول خورده ها با اغتشاش و آشوب دارند مقدمات تهدیداتی مانند حمله داعش به حرم شاهچراغ و اختلال در امنیت کشور را فراهم می کنند.

حجت الاسلام جلیلیان با بیان اینک این غافلان و بی خبران، وحدت، امنیت و منافع ملی ما را هدف گرفته اند، افزود: آنها اگر با موعظه از کارشان دست نکشند، بساط شرارت آنها جمع خواهد شد، زیرا این پرچم با خون پاک هزاران شهید برافراشته شده و ما تا آخر پای وحدت، دین مان در مقابل دشمنان ایستاده ایم.

وی با اشاره به وحدت مذاهب و قومی مردم کرمانشاه و شهر صحنه، گفت: همه با اقتدار و حول ولایت فقیه متحد هستیم به احدی اجازه نخواهیم داد که این وحدت را دچار خدشه کند و انشاالله با صبوری همه این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها