مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

فرهنگ دفاع مقدس، پشتوانه‌ای غنی برای دفاع از ملت در همه بحران‌هاست

سردار مرادحاجتی گفت: فرهنگ دفاع مقدس یک پشتوانه غنی برای دفاع از ملت در همه بحران‌هاست و اساتید و محققان ما در این حوزه باید نسبت به تفهیم این فرهنگ غنی به نسل امروز دست به جهادی رسانه‌ای بزنند.
کد خبر: ۵۵۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ - 21November 2022

فرهنگ دفاع مقدس، پشتوانه ای غنی برای دفاع از ملت در همه بحران‌هاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هم اندیشی برای برگزاری دوره آشنایی کارکنان با علوم و معارف دفاع مقدس امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این جلسه، آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس را برای انتقال به نسل های آینده، ضروری خواند و اظهار داشت: مهمترین رسالت ما در این نهاد انقلابی این است که نگذاریم علوم و معارف دفاع مقدس دچار تحریف شوند.

وی افزود: اساتید ما در دانشگاه ها و مراکز علمی، معلمان ما در مدارس، راویان ما در مناطق عملیاتی و یادواره ها و پیشکسوتان و رزمندگان عزیز ما در برنامه های مختلف باید رویکرد جدیدی نسبت به ارائه محتوایی و فرهنگی حوزه دفاع مقدس در پیش بگیرند و با زبان نسل امروز این مفاهیم و معارف ارزشمند را انتقال دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: کارکنان فعال در حوزه دفاع مقدس نیز نیاز به تفهیم محتوای نوینی از این حوزه دارند چرا که جهاد تبیین ایجاب می کند که ما مسائل ارزشی مان را به مسائل روز پیوند بزنیم تا از قافله روشنگری و بصیرت عقب نمانیم.

سردار مرادحاجتی متذکر شد: فرهنگ دفاع مقدس یک پشتوانه غنی برای دفاع از ملت در همه بحران‌هاست و اساتید و محققان ما در این حوزه باید نسبت به تفهیم این فرهنگ غنی به نسل امروز دست به جهادی رسانه ای بزنند.

«فضل الله صرامی» دبیر کمیته علمی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و مسئول برگزاری دوره در پایان جلسه ضمن ارائه گزارشی از چگونگی فرآیند برگزاری دوره، خواهان تشکیل کلاس ها به شکلی مطلوب برای همه کارکنان فعال در حوزه دفاع مقدس استان شد به گونه ای که تاثیر آن را بتوان در نگاه و عملکرد جدید کارکنان احساس کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها