با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

تقدیر اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از حضور گسترده مردم در تشییع شهدای مدافع امنیت

اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از حضور عاشورایی مردم مشهد در مراسم تشییع و تدفین شهیدان «دانیال رضازاده»، «حسین زینال‌زاده» و «رضا رضوانی» که مصداق یاری جبهه حق است، قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۵۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ - 21November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای از حضور گسترده مردم شهیدپرور و ولایی مشهد در تشییع شهدای مدافع امنیت «دانیال رضازاده» و «حسین زینال‌زاده» و همچنین شهید مدافع وطن «رضا رضوانی» قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: عوامل مختلفی مانند توطئه انگلیسی-آمریکایی-سعودی-صهیونیستی، حماقت و خیانت برخی سلبریتی‌های مواجب‌بگیر، فریب‌خوردگی معدود نوجوانان هیجان‌زده و سکوت و خفه‌خون گرفتنِ خواص بی‌بصیرتِ خائف از لومه لائم، جملگی تمهید مقدماتی شد برای به صحنه آمدنِ کفتارها و گرگ‌صفت‌هایی که سرمشق جنایت از داعش و رجوی آموخته‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: در این میان تعدادی از عزیزان ملت، من جمله دو جوان دانشجوی بسیجی، شهیدان حسین‌زینال‌زاده و دانیال رضازاده و شهید مرزبانی شهید رضا رضوانی در خون خود غلطیدند تا سندی باشند برای مظلومیت نظام و همچنین نشانه‌ای برای قساوت و رذالت آشوبگران و اغتشاشگران و حامیانشان؛ اما آن چیزی که دشمنان احمق و رذل نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی‌توانند آن را درک کنند حضور دائمی امت حزب‌الله و شهیدپرور در صحنه‌های حمایت از انقلاب اسلامی است. روز شنبه ۲۸ آبان در تشییع پیکرهای مقدس شهیدان عزیز با حضور گسترده امت حزب‌الله، انقلابی در مشهد بر پا شد و روز یکشنبه ۲۹ آبان نیز حضور معنادار و عاشورایی در مراسم تدفین این عزیزان گلگون‌کفن، حامل پیغام‌هایی است برای خیلی‌ها.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: پیغامی برای آشوبگران و قاتلان که دستان برون‌آمده‌ی شما را در امتداد آستین مغیره و شمر و حرمله می‌بینیم. بدا به حال شما آنگاه که اذن قتال فرا رسد، آنگاه خیل سپاه حزب‌الله، ابدان نجس شما را برای همیشه به گورستان‌های بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال و صدای آمریکا خواهد فرستاد.

در این بیانیه تصریح شده است: پیغامی برای آن عده از خواص که دل به امان‌نامه شمرهای زمانه خوش کرده و اسیر تحلیل‌های اشعری‌گونه و صرد خزاعی‌گونه شده‌اند. شما بیچاره‌تر از آنید که خشم انقلابی عباس‌های ولایت را نمی‌بینید. به نفع شماست که هر چه زودتر موضعتان را شفاف اعلان کنید؛ و اگر دیر بجنبید، امت حزب‌الله حتما با شما معامله‌ای دیگر خواهد کرد.

در این بیانیه تأکید شده است: پیغام برای دوستداران نظام و انقلاب اسلامی، پیغام برای فدائیان ولایت و رهروان خمینی کبیر و انصار خلف صالح حضرت روح‌الله، که تا امت حزب‌الله در صحنه است حاشا و کلا که کار به اصحاب اباعبدالله برسد چه رسد به خیمه حضرتش؛ ما داغداران سیلیِ مادریم؛ خون به جوش آمده ما، نه از خون شهیدان مظلوم آشوب‌های اخیر که جوششی دارد از خون‌های باقیمانده بر مسمار و دری که بهانه خلقت را آنجا به شهادت رساندند؛ رأس بر فراز نی آقا اباعبدالله تا ابد جهت‌نمای مسیر عشق و بندگی‌مان خواهد بود؛ ما برآنیم تا مجال انتقام فرا رسد، آنگاه همه تفاله‌های شیطان در بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنالِ سعودی و صدای آمریکا و اذناب داخلی‌شان خواهند دید که ادامه‌دهندگان راه شهید سرافراز سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، چه درس عبرت آموزی خواهند داد.

در پایان این بیانیه آمده است: از امت حزب‌الله و شهیدپرور و انقلابی مشهدالرضا (ع)، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، دانشجویان، دانش‌آموزان، کارمندان، کارگران، کسبه و همه خانواده‌های عزیزی که با حضور عاشورایی خویش در مراسم تشییع و تدفین شهدا، یاریگر جبهه حق شدند صمیمانه قدردانی کرده، توفیقات الهی در استمرار مسیر حق، در استقامت و پایداری و توفیقات روزافزون در مسیر عبودیت الهی و مساعدت نظام اسلامی و نایب امام زمان (عج)، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای را مسئلت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها