فرمانده سپاه شوشتر:

دشمن از وحدت و یکپارچگی مردم ایران ناراحت است

سرهنگ نیسی زاده گریزی هم به تحولات اخیر در کشور زد و گفت: دشمن از وحدت و یکپارچگی مردم بسیار ناراحت است و از این رو قصد دارد با ایجاد اغتشاش و ناآرامی و فریب دادن جوانان ما به خیال خود انقلاب را به لبه پرتگاه برده و کار آن را یکسره کند.
کد خبر: ۵۵۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ - 21November 2022

دشمن از وحدت و یکپارچگی مردم ایران ناراحت استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، یادواره شهدای شهر عرب حسن شوشتر امروز با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان محلی، رزمندگان دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با سخنرانی فرمانده سپاه شوشتر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «حسین نیسی زاده» در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان مان در حوادث اخیر به جایگاه شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: تکریم و تجلیل از جایگاه شهیدان تلاشی مقدس است که در برافراشتن پرچم های سرخ استقلال و آزادی بشریت از یوغ ذلت و گام بلندی در راستای احیای ارزش های مکتب توحید و عدالت است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرموده «فضیلت زنده نگه داشتن یادشهدا ازخود شهادت کمتر نیست» افزود: شهدا در مسیر عزت و ایستادگی ملت بزرگ ایران و اسلام عزیز از جان خود که بزرگترین سرمایه هر انسانی است در جهت اعتلا و مستحکم کردن درخت تنومند انقلاب و امنیت همه ما تا آخرین قطره خون خود در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه شوشتر گفت: برگزاری یادواره و پاسداشت مکتب شهدا امری بسیار ضروری است و باید نسل آینده را با رشادت ها و استقامت رزمندگان وشهدا آشنا کنیم.

سرهنگ نیسی زاده گریزی هم به تحولات اخیر در کشور زد و خاطرنشان کرد: دشمن از وحدت و یکپارچگی مردم بسیار ناراحت است و از این رو قصد دارد با ایجاد اغتشاش و ناآرامی و فریب دادن جوانان ما به خیال خود انقلاب را به لبه پرتگاه برده و کار آن را یکسره کند.

وی متذکر شد: دشمنان انقلاب و اسلام در طول چهار دهه از انقلاب عزیز ما همیشه کشورمان را دچار تحریم و با آوردن انواع فشارهای اقتصادی قصد داشتند که قطار پیشرفت و آبادانی آن را متوقف کنند در حالی که ملت ایران مردمی با بصیرت و مقتدر هستند و هرگز نخواهند گذاشت که در روند پیشرفت کشورمان خللی ایجاد شود و تا همیشه پشتیبان ولی فقیه و ادامه دهنده خون شهدا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار