بیانیه خانواده شهدا در محکومیت سوءاستفاده از نام آنها

جمعی از خانواده شهدا صدور هرگونه اطلاعیه و یا پیام به اسم خانواده‌های شهدا که آرمان‌های بلند شهیدان عزیز را زیر سؤال ببرد را شدیداً محکوم کردند.
کد خبر: ۵۵۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴ - 21November 2022

بیانیه خانواده شهدا در محکومیت سو استفاده از نام آنهابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، بیش از ۶۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام همبستگی با انقلاب اسلامی، صدور هرگونه اطلاعیه و یا پیام به اسم خانواده‌های شهدا که آرمان‌های بلند شهیدان عزیز را زیر سؤال ببرد را شدیداً محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت‌های انسان‌های وارسته و بزرگی است که در مکتب عاشورایی از خمینی کبیر بنیان‌گذار این انقلاب درس مقاومت و رشادت و شهادت آموختند و، ولی فقیه به عنوان نائب عام امام زمان (عج)، چون آفتابی پر فروغ دل‌های همه بندگان الهی را به‌سوی حق و عدالت متوجه ساخت و ظلم و استکبار جهانی از این نورانیت منافع خود را در خطر دید و به مقابله با این پدیده نوظهور که مورد اقبال آزادگان جهان است برخاست.

اغتشاشگران مزدوران بیگانه منافقین داعش صفت دانشجو نما‌ها ...

که با شعار «زن» زنان را به خاک و خون کشیدند.

با شعار «زندگی» جوانان و کودکان را از زندگی محروم کردند.

با شعار «آزادی» آزادی و امنیت مردم را سلب کردند.

در اغتشاشات اخیر که جنایتهایشان جانبان تاریخی را رو سفید کرد، ما خانواده‌های شهدا و ایثارگران که همگی پیرو امام خامنه‌ای مدظله‌العالی هستیم اغتشاشات اخیر را بشدت محکوم و همبستگی خود را با انقلاب اسلامی و نیرو‌های انقلابی اعم از فراجا، ارتش، بسیج، سپاه و نیرو‌های امنیتی اعلام می‌داریم و هر گونه اطلاعیه و یا پیام به اسم خانواده شهدا که آرمان‌های بلند شهیدان عزیز را که با خونشان آن را ضمانت کرده‌اند زیر سؤال برده و حامیان هم دارند. شدیداً محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار