مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

هویت و رسالت بسیج باید بازتعریف و به شیوه های نوین تبیین شود

سردار مرادحاجتی گفت: بسیج زایش فرهنگ دفاع مقدس و چکیده ای از متن مردم است که باید هویت و رسالت آن را بازتعریف و به شیوه های نوین تبیین کنیم تا ارتباط معناداری با اقشار و نسل جوان ما برقرار کند.
کد خبر: ۵۵۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷ - 21November 2022

هویت و رسالت بسیج باید بازتعریف و به شیوه های نوین تبیین شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با آغاز هفته بسیج، مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای خوزستان امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، «عباس صدریان فر» مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان و جمعی از مسئولین استانی در گلزار شهدای اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این مراسم که با قرائت دعای زیارت عاشورا در یادمان سردار شهید «علی هاشمی» برگزار شد، تجدید عهد و پیمان با آرمان شهدا را یک پاتک بزرگ فرهنگی به هجمه های دشمنان دانست و اظهار داشت: در حوزه فرهنگی و تبلیغاتی نتوانستیم نسل نوجوان و جوان کشورمان را اغنا کنیم در حالی که دشمن روی این نسل تمرکز کرده بود.

وی افزود: خیلی از بچه های نسل امروز اهواز هنوز از سردار «علی هاشمی»، سردار «مجید سیلاوی» و دیگر شهدای شاخص ما شناخت کافی ندارند این در حالی است که خیلی از چهره ها و قهرمانان پوشالی هالیوود را به خوبی می شناسند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: بسیج زایش فرهنگ دفاع مقدس و چکیده ای از متن مردم است که باید هویت و رسالت آن را بازتعریف و به شیوه های نوین تبیین کنیم تا ارتباط معناداری با اقشار و نسل جوان ما برقرار کند.

وی یادآور شد: همه برنامه های هفته بسیج باید مردم محور و بر اساس سلیقه  و پسند نسل جوان کشور، طراحی و اجرا شوند چرا که دشمن در جنگ ترکیبی، همین نسل را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار