فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

دشمن در جنگ شناختی پیشرفت‌های ایران اسلامی را نادیده می‌گیرد

سردار کریمی گفت: دشمن در جنگ شناختی به دنبال این است واقعیت ایران دیده نشود و یاس و نا امیدی را به مردم و جوانان القا کند.
کد خبر: ۵۵۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ - 21November 2022

دشمن در جنگ شناختی به دنبال این است واقعیت پیشرفت های ایران اسلامی دیده نشودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار «محسن کریمی» امروز (دوشنبه) در نشست جهاد تبیین و در جمع معلمان و دانش‌آموزان شهرستان زرندیه اظهار داشت: بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی به اقتدار روز افزون رسیدیم و واقعیت امروز ایران اسلامی و انقلابی پیشرفت همه جانبه و حرکت به سمت قله‌های بلند است.

وی با بیان اينکه دشمن از پیشرفت ها و اقتدار انقلاب اسلامی زخم خورده است، افزود: از این جهت دشمن جنگ ترکیبی علیه مردم و انقلاب راه انداخته و به دنبال خدشه به امنیت، اقتصاد، فرهنگ، معیشت و خصوصا انحراف جوانان از مسیر انقلاب است.

سردار کریمی با اشاره به ابعاد جنگ شناختی دشمنان بیان کرد: دشمن در جنگ شناختی به دنبال این است واقعیت ایران دیده نشود و یاس و نا امیدی را به مردم و جوانان القا کند و گره های ذهنی برای نسل جوان و نوجوان ایجاد کند و افکار و ذهن ها را گروگان بگیرد.

وی افزود: ملت ایران با روحیه بسیجی و انقلابی از دل تهدیدات فرصت های بزرگ به دست آورده و امروز ملت باید با فرهنگ بسیجی خود را برای تحقق ایران قوی و پیشرفت در همه ابعاد آماده کند و به برکت بسیج گام دوم انقلاب فصل درخشش ملت ایران و امت اسلام خواهد بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: مهمترین اهداف دشمنان در جنگ نرم و عملیات روانی تحریف واقعیت‌ها، ایجاد یأس و ناامیدی، نادیده گرفتن دستاورد‌ها و پیشرفت‌های عظیم انقلاب، خدشه‌دار کردن غیرت دینی و زیرسوال بردن سنت‌های الهی است و اینجاست که جهاد برای خنثی کردن توطئه های دشمنان معنا پیدا می کند.

وی اضافه کرد: مسئله جهاد و برکات تحقق جهاد در حوادث مختلف انقلاب به وضوح قابل نمایش است و در طول ۴۳ سال عمر انقلاب اسلامی، هرکجا جهاد در کنار غیرت دینی قرار گرفته و روحیه‌های دینی، انقلابی ، ایثار و ازخودگذشتگی به میدان آمده موفقیت‌های بزرگی حاصل شده و امروز رمز پیروزی در مقابله با توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی جهاد همه جانبه است.

سردار کریمی با بيان اينکه خدشه به غیرت دینی یکی از مهمترین اهداف دشمنان است، افزود: دشمن به دنبال که است که بی غیرتی و بی عفتی را با استفاده از شعارهای پوچ و توخالی ترویج دهد و باید هوشیار بود چراکه غیرت دینی موتور محرکه انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته و رمز سعادت جوانان است و امروز نقش مهمی در پیشرفت و حرکت جوانان به سمت قله های بلند دارد.

وی بیان کرد: به فضل الهی ملت ایران در گام دوم انقلاب با ولایتمداری و مولفه هایی همچون غیرت دینی گام شکوفایی و قوی شدن در همه ابعاد را رقم خواهد زد و حرکت ملت ایران در گام دوم حرکتی تمدنی خواهد بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته استقلال، آزادی، مردم‌سالاری دینی و خودکفایی در بسیاری از بخش‌ها است، گفت: این دستاورد‌های عظیم کشور در بخش‌های مختلف باید برای نسل جوان به خوبی روایت شود و جهاد تبیین به معنای واقعی اتفاق بیفتد و البته جهاد تبیین با مولفه مردمی و خلاقیت باید مورد توجه قرار گیرد و از همه ظرفیت ها استفاده شود.

وی با تاکید بر اينکه انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها هیمنه استکبار جهانی را خرد کرده، گفت: امروز علاوه بر اینکه به اعتراف کارشناسان غربی دشمنان در جنگ اقتصادی نیز با شکست سنگین مواجه شده‌اند در جنگ شناختی نیز راهبردهای آنها شکست خورده است.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: آخرین اعتراف دشمن در خصوص حوادث اخیر این است که شکست خورده و نتوانسته ملت ایران را همراه خود کند و این نشان از هوشیاری ملت ایران دارد و ثابت می کند ملت ایران زنده است و آرمان های انقلاب و شهدا در بین مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها