همزمان با هفته بسیج؛

درمانگاه صحرایی سپاه در مرند افتتاح شد

درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی صحرایی شهید «باکری» سپاه در شهرستان مرند افتتاح شد.
کد خبر: ۵۵۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱ - 21November 2022

افتتاح درمانگاه صحرایی سپاه در مرند// لطفا عکس دیگری استفاده کنید.

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، همزمان با هفته بسیج درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی صحرایی شهید باکری نیروی زمینی سپاه امروز (دوشنبه) در روستای «قاپلوق» شهرستان مرند افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار «رسول صادق» فرمانده بهداری شمال‌ غرب نیروی زمینی سپاه و فرمانده این درمانگاه تخصصی، از آماده‌سازی ۱۰۰ تخت بستری در این درمانگاه خبر داد و اظهار داشت: این درمانگاه در بخش‌های مختلف اعم از پزشک عمومی، تخصصی، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، قلب، رادیولوژی به مردم این منطقه خدمات ارائه می‌‌کند.

وی افزود: با چند بیمارستان استان هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا در صورتی که نیاز به عمل جراحی بود به این بیمارستان‌ها اعزام شوند و آن دسته از افرادی که مبتلا به بیماری سخت درمان هستند تا آخر طول درمان با هزینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معالجه می‌شوند.

سرتیپ دوم پاسدار «احمد اخوان مهدی» فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه نیز در این مراسم از راه‌اندازی ۲۳۱ بیمارستان صحرایی با ۱۸۶ کادر درمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: یکی از ویژگی‌های مهم راه‌اندازی چنین درمانگاه‌هایی، فراهم کردن تمامی امکاناتی است که در یک بیمارستان مستقل وجود دارد تا مردم به راحتی از امکانات آن استفاده کنند.

سرتیپ دوم پاسدار «رضا حسن‌زاده»، جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه نیز از پیشرفت ۳۰ درصدی بزرگ‌ترین طرح‌های آبرسانی به روستا‌ها و شهر‌های کشور با همکاری وزارت نیرو خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار