مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس فارس:

حماسه‌سازی نیروهای بسیجی و مدافعین امنیت در تاریخ ثبت خواهد شد

سردار کوشکی جهرمی در دیدار با بسیجیان و مدافعان امنیتی که در جریان جنگ شناختی و اغتشاشات اخیر در شیراز مجروح شده بودند، گفت: حماسه‌ اخیر نیروهای مردمی، بسیجی و مدافعین امنیت در تاریخ این کشور ثبت خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵ - 21November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس فارس امروز 30 آبان در دیدار با بسیجیان و مدافعان امنیتی که در جریان  اغتشاشات اخیر در شیراز مجروح شده بودند، اظهار داشت: حماسه‌سازی نیروهای مردمی، بسیجی و مدافعین امنیت در تاریخ این کشور ثبت خواهد شد.

سردار کوشکی با بیان اینکه این اغتشاشات یک جنگ شناختی، ترکیبی تمام‌عیار با استفاده از تمام ابزارهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای علیه ایران است، خاطرنشان کرد: اغتشاشات توسط دشمنان مردم و انقلاب و دین خدا پایه‌ریزی شده اما به لطف خدا و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همبستگی میان مردم، این جنگ پیچیده نیز با پیروزی مردم ایران تمام خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس فارس تاکید کرد: نصرت الهی و پیروزی حق بر باطل حتمی و این وعده الهی است و در آن روز مردم ایران قدردان کسانی خواهند بود که با از جان‌گذشتگی امنیت و تمامیت ارضی کشور را حفظ کردند.

این پیشکسوت دفاع‌مقدس افزود: حماسه‌سازی نیروهای انقلابی، انتظامی، بسیجی و مردمی که در این ایام در راستای مقابله با دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و حفظ میهن از گزند تجزیه‌طلبان و تروریست‌ها و براندازان، از جان شیرین خود گذشته و بسیاری از آنها در این اغتشاشات مجروح شده و تعدادی نیز شهید شدند در تاریخ ثبت خواهد شد.

سردار کوشکی با بیان اینکه همدلی و همبستگی میان مردم از اقوام و اقشار مختلف، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد تبیین و باب کردن فرهنگ گفت و گو با مردم  رمز عبور از شرایط کنونی است، افزود: مجال ندادن به آشوبگران و کسانی که با هدایت دشمن خارجی قصد تضعیف و تجزیه کشور را دارند وظیفه همه مردم است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس فارس در پایان با بیان اینکه بسیجیان الگوی پایمردی و مقابله با دشمنان نظام هستند از دستگاه‌های متولی به ویژه مجموعه قضایی نظامی و انتظامی خواست حال که حساب معترضین از اغتشاشگران و دشمنان مردم جدا شده و مردم خواهان بازگشت امنیت به جامعه و مقابله با اغتشاشگران هستند در برخورد با اغتشاشگران مماشات را کنار بگذارند و با مسببین، عاملین و آمرین حوادث تلخ اخیر برخورد لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار