انفجار مهیب در شهر «اللد» در فلسطین اشغالی

منابع خبری فلسطینی گزارش دادند که یک انفجار مهیب درشهر اشغالی «الل»د در شمال غرب قدس اشغالی رخ داده است.
کد خبر: ۵۵۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰ - 22November 2022

انفجار مهیب در شهر «اللد» در فلسطین اشغالیبه گزارش گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع خبری فلسطینی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر «اللد» واقع در فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرگزاری فلسطینی «سما» به نقل از رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی خبر داد که یک انفجار در شهر اللد در شمال غرب قدس اشغالی رخ داده است.

سما همچنین گزارش داد که درباره این انفجار، علت آن، تعداد تلفات احتمالی و خسارات مالی وارده در پی آن اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

منابع خبری عبری و عربی هم ۱۲ آبان ماه گذشته از به صدا در آمدن آژیر‌های خطر در شهرک‌های صهیونیستی «کیسوفیم»، «العین الثالثة» و «نیریم» واقع در اطراف غزه خبر دادند.

منابع فلسطین گفتند که رزمندگان مقاومت حملات موشکی از نوار غزه به سمت این شهرک‌ها انجام دادند و سامانه گنبد آهنین یک موشک را رهگیری کرده بود.

در همین ارتباط، ارتش رژیم صهیونیستی پانزدهم مرداد ماه گذشته اعلام کرد، مقاومت فلسطین طی چند روز ۱۶۰ راکت و موشک به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرده است.

این حملات در حالی صورت گرفته است که رزمندگان مقاومت فلسطین، طی چند ماه اخیر، عملیات‌های استشهادی بسیاری را علیه نظامیان و صهیونیست‌های شهرک‌نشین انجام دادند و شماری از آنان را به هلاکت رساندند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار