نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

تشکیل کمیته تحقیق درباره اغتشاشات اخیر اقدام مؤثری است

جوکار در واکنش به تشکیل کمیته تحقیق با هدف احقاق حقوق متضررین از حوادث و اغتشاشات اخیر، گفت: افراد متضرر باید هر چه زودتر به حقوق خود دست پیدا کنند.
کد خبر: ۵۵۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ - 23November 2022

تشکیل کمیته تحقیق درباره اغتشاشات اخیر اقدام موثری است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدصالح جوکار» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به تشکیل کمیته تحقیق در وزارت کشور با هدف احقاق حقوق متضررین از حوادث و اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: متأسفانه برخی از مردم در اغتشاشات اخیر ضرر و زیان زیادی به لحاظ معنوی و مادی کردند و لازم بود چنین کمیته‌ای برای پیگیری حقوق آنان تشکیل شود و این اقدام بسیار مهم و ارزشمند است.

وی بیان کرد: کمیته حقیقت‌یاب باید متشکل از کارشناسان و افرادی باشد که به صورت همه جانبه به مسئله نگاه کنند و دیدگاه آنان باید واقعاً کارشناسی باشد تا افراد متضرر هر چه زودتر به حق و حقوق خود دست پیدا کنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیته تحقیق باید به صورت مرتب جلساتی را برگزار کند تا افرادی که در حوادث اخیر متضرر شده اند، به حقوق خود برسند. به صورت کلی این اقدام بسیار اثرگذار و سازنده است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قطعاً این اقدام تأثیر بسزایی در افزایش اعتماد عمومی جامعه دارد و نوعی اعتمادسازی محسوب می‌شود، گفت: البته کمیته تحقیق باید بررسی‌های کافی و جامع را انجام دهد تا منافع کسانی که در حوادث اخیر ضرر کردند، تأمین شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار