مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان:

ایستادگی و صبر خانواده‌های شهدا پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی است

وزیری گفت: بی‌تردید روحیه ایثار، شهادت، ایستادگی و صبر خانواده‌های معظم شهدا، پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران در حفظ استقلال و آزادی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۵۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ - 23November 2022

خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر ذخایر ارزشمند ایران اسلامی هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «اسرافیل وزیری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به اتفاق «کوهساری» نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، امام‌ جمعه و رئیس بنیاد شهرستان آزادشهر در دیدار با خانواده معظم شهیدان «عبدالحمید ابراهیمی»، «احمد غلامی» و جانباز معزز «مهدی مفیدی» ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است.

وی افزود: جامعه ایثارگران حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارد و همه باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این خانواده‌ها که خواسته‌ای جز خدمت به مردم ندارند جلب شود. خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر ذخایر ارزشمند ایران اسلامی هستند و خدمت به این قشر معزز توفیق الهی است.

وزیری افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف را مرهون خون پاک شهیدان دانست و گفت: بی‌تردید روحیه ایثار، شهادت، ایستادگی و صبر خانواده‌های معظم شهدا، پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران در حفظ استقلال و آزادی به شمار می‌رود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری، مبتنی بر ضرورت تکریم و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران را مورد توجه قرار داد و در خاتمه سخنان خود تصریح کرد: مسئولان نظام مقدس اسلامی، دیدار با خانواده معظم شهدا و تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها را وظیفه خود می‌دانند.

شهید «عبدالحمید ابراهیمی» در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۴۳ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید «احمد غلامی» در تاریخ ۹ آذر ۱۳۵۶ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۳۶۲ در منطقه ۱۲۰ سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

«مهدی مفیدی» در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۴۱ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۳ مرداد ۱۳۶۲ در حسینیه بین دژ ایران و عراق به درجه جانبازی نائل آمد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها