مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

فعل «خواستن» را ایثارگران به انجام رساندند

ناوکی در دیدار با جانباز ۷۰ درصد «ناوکی» گفت: فعل «خواستن» را ایثارگران در دوران جنگ به انجام رساندند و امروز ادامه آن را در مدیریت‌های کلان و در سطح استان تجربه می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳ - 23November 2022

دیدار مسئولان بنیاد استان هرمزگان با جانباز ۷۰ درصد غلامعلی جاودانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در دیدار با جانباز ۷۰ درصد «غلامعلی جاودان» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز مفتخریم که ایثارگران در رأس مدیریت‌های استان قرار می‌گیرند و توانمندی خود را به نمایش می‌گذارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با ابراز خرسندی از انتصاب «غلامعلی جاودان» جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: فعل «خواستن» را ایثارگران در دوران جنگ به انجام رساندند و امروز ادامه آن را در مدیریت‌های کلان و در سطح استان تجربه می‌کنند.

وی ضمن اشاره به دغدغه‌های مهم ایثارگران در خصوص مسائل درمانی، خواستار همکاری و همراهی بیشتر دانشگاه علوم پزشکی و بخش‌های درمانی استان با ایثارگران شد.

همچنین ناوکی خواستار تبدیل وضعیت باقی مانده نیرو‌های شاغل در این دانشگاه شد که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این خصوص قول مساعد داد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار