مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

پایداری رزمندگان در جبهه مدیون ازخودگذشتگی همسران آنهاست

حجت‌الاسلام هنرمند ملاقات حضوری با همسران شهدا و جانبازان گفت: اگر این ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌ها نبود رزمندگان اسلام نمی‌توانستند با صلابت و پایداری در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یابند و به پیروزی برسند.
کد خبر: ۵۵۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ - 23November 2022

بانوان ایثارگر بعد از شهدا رسالت سنگینی را بر دوش دارندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این ملاقات حضوری پای صحبت همسران شهدا و جانبازان نشست و مسائل ایشان را مورد پیگیری قرار داد.

حجت‌الاسلام هنرمند در جمع همسران شهدا و جانبازان اظهار داشت: شما دوشادوش ایثارگران در راه حفظ دین، عزت و استقلال میهن اسلامی ایثار کردید. اگر این ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌ها نبود رزمندگان اسلام نمی‌توانستند با صلابت و پایداری در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یابند و به پیروزی برسند.

وی ادامه داد: شما بانوان ایثارگر الگو‌های عفت و پاکدامنی و صبر و ایثار در جامعه هستید و همچنان بعد از شهدا با الگوگیری از مکتب فاطمی و زینبی رسالت سنگینی را برعهده دارید.

اردو‌های یک روزه ویژه جامعه ایثارگر از تابستان امسال در اردوگاه دشت بهشت روستای فردو و حضرت ابوالفضل (ع) روستای کیاب آغاز شده و تا کنون ۲۲۲۰ نفر در این اردو‌ها حضور یافتند.

در این اردو علاوه بر دیدار مدیرکل با جامعه هدف و اجرای برنامه‌های آموزشی، مسابقه کتابخوانی نیز برای همسران شهدا و ایثارگران برگزار شد و مورد استقبال آنان قرار گرفت.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها