فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

جهادگران در صف اول خدمت به مردم در شرایط سخت هستند

سردار «اکبری» در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ و همایش طلایه داران اقتصادی مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری گفت: جهادگران در صف اول خدمت به مردم در شرایط سخت هستند.
کد خبر: ۵۵۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹ - 23November 2022

جهادگران در صف اول خدمت به مردم در شرایط سخت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ و همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی صبح امروز در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

سردار »علی‌محمد اکبری»‌ فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در این مراسم با تبریک هفته بسیج، شعار این هفته «بسیج خدمتگزار مردم» را یادآوری کرد و اظهار داشت: گروه‌های متعدد جهادی مصداق این شعار هستند.

سردار اکبری افزود: کار جهادی یک کار ارزشمند است که شاید بن بست شکنی باشد و از عهده خیلی‌ها برنیاید.

وی گفت: کارجهادی همواره در سختی ها، بحران‌ها و کمک به نیازمندان است و امروز مصادف است با سالروز تشکیل بسیج دانشجویی و بسیج طلاب و روحانیون به فرمان حضرت امام خمینی(ره) که تدابیر و آینده نگری ایشان برای سیر مسیر انقلاب اسلامی بی نظیر است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) خاطرنشان کرد: ثمرات تشکیل نهاد‌های انقلابی و جهادی را در سراسر دنیا می‌بینیم و امروز در اقصی نقاط دنیا از رفتار بسیجیان ما طی ۴۳ سال گذشته از عمر انقلاب اسلامی، الگو می‌گیرند؛ البته با نام‌های دیگر.

سردار اکبری تصریح کرد: کار جهادی در قالب گروه‌های جهادی مسیر مشعشع و نورانی است و یکی از الگو‌های گروه‌های جهادی شهید «محسن حججی» است که کار خود را از همین استان چهارمحال و بختیاری شروع کرد و در گفتگویی اعلام کرده که من از همین کار‌های جهادی به خودسازی معنوی رسیدم.

وی شهید «محمدحسن قاسمی» از شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری را از دیگر الگو‌های گروه‌های جهادی دانست که در وصیت نامه اش از خداوند خواسته که در راه اسلام چنان کار کند، تا بمیرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: افراد جهادی از کمترین امتیازات برخوردارند و با کمترین امکانات بیشترین کار‌ها و خدمت را انجام می‌دهند.

سردار اکبری با اشاره به آثار کار‌های جهادی، افزود: کار جهادی فی نفسه در وجود همه انسان‌ها وجود دارد، ولی گاهی نیاز به گروه است تا به مرحله اجرا درآید. شما جهادگران در سیل و زلزله و کرونا درصف اول خدمت بودید و پاره تن ملت بودن بسیج همین است، که وقتی زخمی بر تن مردم باشد، در بدن تک تک شما بسیجیان قابل احساس و لمس است و به یاری آن‌ها می‌شتابید.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: کار بسیج و گروه‌های جهادی در گمنامی است و بسیجیان سیاسی هستند؛ ولی سیاست زده نیستند. دشمنان هم بیکار ننشسته و مشغول توطئه اند؛ اما هوشیاری و بصیرت شما و عمل شما نظر مخالفین را هم برمی گرداند، که جلوتر از متولیان امر در صف خدمت به مردم قرار دارید.

سردار اکبری با تأکید بر ضرورت خدمت رسانی گروه‌های جهادی به خانواد‌های نیازمندی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، گفت: دست و پای تک تک شما بسیجیان را می‌بوسم که از وقت شخصی خود می‌زنید و از خانه و کاشانه جداشده و علی رغم برچسب‌های دشمنان مانند تندرو و ... به یاری نیازمندان شتافته و در مقابل وحوشی که کار داعشی می‌کنند هم با دست خالی سینه سپر می‌کنید و به تعبیر شهید سلیمانی و شهید همدانی نمی‌گذارید گزندی به این کشور برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار