فرمانده سپاه کربلا:

۳۰ طرح عمرانی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان آمل افتتاح شد

سردار «مسلمی» گفت: ۳۰ طرح عمرانی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال به مناسبت هفته بسیج در شهرستان آمل افتتاح شد.
کد خبر: ۵۵۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱ - 23November 2022

۳۰ طرح عمرانی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان آمل افتتاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت هفته بسیج، ۳۰ طرح عمرانی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال با حضور سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس و فرماندار ویژه آمل افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل ۱۴ خانه برای محرومان نیازمند، پنج گلزار شهید، ۱۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی و یک طرح تولیدی بوده که در مجموع با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل در قالب تسهیلات پرداخت و بهره برداری شد.

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا مازندران در آیین افتتاح این طرح‌ها در آمل گفت: با تلاش‌های بسیج سازندگی و مجمع خیرین، کار‌های بسیار خوب و موثری درسطح استان در حال انجام است که افتتاح ۳۰ طرح عمرانی در شهرستان آمل از جمله این طرح‌ها است.

سردار مسلمی افزود: یکی ازبرنامه‌های مهم سازمان بسیج سازندگی مازندران در امر محرومیت زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار استان، انتقال خطوط و تقویت شبکه‌های آبرسانی است که در سال‌های اخیر به روستا‌های زیادی در مازندران آبرسانی شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر و با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مازندران طرح‌های مهم وبزرگ آبرسانی به مناطق دوردست و صعب العبور استان تفاهم شده و در حال اجرای عملیات است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: در همین راستا به ۱۲۸ روستا با اعتبار حدود ۳۳۰ میلیارد تومان آب رسانی شده و ساکنان این مناطق از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

سردار مسلمی تصریح کرد: در اجرای این طرح‌های عمرانی، گروه‌های جهادی و مهندسان نخبه و بسیجی استان همکاری داشتند و این نشان از عمق بخشیدن بسیج به همه امور مورد درخواست مردم است.

وی بیان کرد: کم کردن بار محرومیت زدایی از چهره مناطق کم برخوردار استان و افزایش امیدآفرینی در جامعه در شرایط کنونی یک تکلیف همگانی است و مجموعه سپاه کربلا استان در این زمینه خود را موظف به اجرای طرح‌های خدمت رسان برای رفاه بیشتر مردم کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار