نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور ملت ایران در میدان مبارزه با آشوبگران نوعی جهاد است

آیت‌الله «محمدی لائینی» با اشاره به اینکه حضور ملت ایران اسلامی در میدان مبارزه با آشوبگران نوعی جهاد است، گفت: نباید در برابر فتنه و توطئه افکنی‌های دشمنان انقلاب بی‌تفاوت باشیم.
کد خبر: ۵۵۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷ - 23November 2022

حضور ملت ایران اسلامی در میدان مبارزه با آشوبگران نوعی جهاد استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در مراسم هفتمین روز شهادت سرباز مدافع وطن «امیرحسین نیک‌پور» در حسینیه هشت بهشت وزرامحله سرخ رود محمودآباد با گرامیداشت هفته بسیج و تحسین اقدامات بسیجیان در عرصه‌های مختلف، به پیشینه سرخرود شهرستان محمودآباد در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم، دفاع از امنیت و دفاع از سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: مردمان این شهر و بخش با تقدیم ۱۸۱شهید بخش و ۴۱شهید شهر سرخرود در عرصه دینداری و انقلابی بودن و حضور در صحنه‌های یار‌ی و حماسه و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه مومنانی که صداقت دارند یا شهید شدند یا منتظر شهادت هستند، افزود: شهادت نتیجه جهاد است. به فرموده رهبر معظم انقلاب شهادت مزد جهاد است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به توصیه‌های شهدا در خصوص حفظ حجاب و اقامه نماز اول وقت اشاره کرد و گفت: حفظ حجاب جهاد در راه خدا است.

محمدی لائینی با بیان اینکه کسی که جهاد کرد، اما شهید نشد خداوند در روز قیامت اجر شهادت را به شخص جهادگر می‌دهد، گفت: حضور در میدان دفاع مهم است و باید مورد توجه همگان باشد. انسان با حضور در عرصه جهاد، اجر و پاداش شهادت را برای خود تضمین کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی به جهت عدم همراهی با آشوبگران و اغتشاشگران، جهاد کردند و ملت ایران اکنون مجاهد هستند، افزود: عدم همراهی با پروژه کشته سازی دشمنان انقلاب نوعی جهاد است.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه ملت با بصیرت ایران اسلامی اعلان آمادگی برای حضور در میدان مبارزه با آشوبگران کرده اند و این نیز نوعی جهاد است، ادامه داد: نباید در برابر فتنه و توطئه افکنی‌های دشمنان انقلاب بی‌تفاوت باشیم؛ نهادها، انجمن‌ها، خواص نباید سکوت کنند باید هزاران بیانیه در حمایت از نظام و محکومیت اغتشاشات از عوام و خواص در فضای حقیقی و مجازی منتشر شود.

وی با بیان اینکه هر مومنی باید در انتظار شهادت باشد اگر در انتظار شهادت نباشد در صداقت شخص تردید می‌شود، گفت: وقتی جان و مال و ناموس یک ملت در خطر می‌افتد همه باید پای کار بیایند. طبق همه موازین شرعی و عرفی سکوت در برابر این جریان که باعث گسترش ناامنی می‌شود، زیبنده نیست.

محمدی لائینی با بیان اینکه باید با بصیرت، مقاومت و ولایت‌مداری در مقابل فتنه‌ها ایستادگی کرد و در صحنه حاضر شد، بیان کرد: باید با این ویژگی‌ها توطئه‌های دشمن را با تمام وجود خنثی کنیم، اکنون ملت با بصیرت ایران بر اساس ولایت‌مداری و دوست داشتن کشور در محکوم کردن اهداف دشمنان یک صدا فریاد زدند امروز نوبت خواص است که در برابر اغتشاشات ضد انقلاب در کشور سکوت نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها