فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خفر خبر داد؛

انجام 200 عنوان برنامه تا پایان هفته بسیج در خفر

سرهنگ پاسدار «پیش‌بین» با بیان اینکه بسیج خدمت‌رسان و خادم مردم، همواره خار چشم دشمنان بوده گفت: در ایام مبارکی که تحت نام هفته بسیج در آن قرار داریم 200 عنوان برنامه در شهرستان خفر در حال برگزاری است.
کد خبر: ۵۵۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ - 24November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «هاشم پیش‌بین» فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خفر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با بیان اینکه بسیج خدمت‌رسان و خادم مردم همواره خار چشم دشمنان بوده اظهار داشت: در ایام مبارکی که تحت نام هفته بسیج در آن قرار داریم 200 عنوان برنامه در شهرستان خفر در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خفر ابتدا با اشاره به شعار امسال هفته بسیج (بسیج خدمت‌گزار مردم) تشریح کرد: خدمت به مردم در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ومحرومیت‌زدایی در این شجره به وضوح دیده می‌شود.

سرهنگ پاسدار هاشم پیش‌بین با اشاره به اهمیت داشتن افزایش سواد رسانه‌ای در جامعه در جلوگیری از شایعات و اخبار کذب توسط گروه‌های معاند علیه بسیج ونظام افزود: امسال و در این ایام به مناسبت هفته بسیج 200 عنوان برنامه در این شهرستان در حال اجرا است.

سرهنگ پیش‌بین افزود: ازمهمترین برنامه‌های این هفته دومین رزمایش جهادگران فاطمی است که به مدت 10 روز توسط 60 گروه جهادی در قالب برنامه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، سازندگی با محوریت بسیج سازندگی در حال برگزاری است و ساخت 40 پروژه محرومیت‌زدایی، توزیع بسته‌های معیشتی، جلسه‌های روشنگری، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و اردوی جهادی یک روزه نیز از جمله دیگر برنامه‌های بسیج شهرستان خفر است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خفر افزود: برگزاری پیاده‌روی خانوادگی و کوهپیمایی با محوریت معاونت فرهنگی ناحیه و ادارات، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری آموزش سواد رسانه، برگزاری میزخدمت با همکاری ادارات، گشت‌های محله‌محور با همکاری دستگاه قضا و نیروی انتطامی برای برقراری نظم و انضباط، برگزاری شب شعر، برپایی نمایشگاه کتاب و عفاف، بازدید کاروان رسانه‌ها، نشست‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و مدارس، دیدار با ائمه جمعه خفر و خاوران از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج در شهرستان خفر است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری ویژه برنامه حلقه‌های صالحین در هفته بسیج نیز تصریح کرد: همایش بزرگ بسیجیان نیز چهارم آذرماه درمصلی نمازجمعه خفر برگزار ‌می‌شود.

سرهنگ پیش‌بین در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در خصوص توصیه به جوانان با توجه به شرایط کنونی حاکم بر کشور و استان نیز افزود: جا دارد از مردم فهیم و با بصیرت شهرستان خفر تقدیر ویژه کرد که همیشه در کنار مسئولان در راستای حفظ آرامش همراهی کردند و نگذاشتند نظم و امنیت عمومی جامعه دچار خدشه شود.

وی در پایان گفت: هیچ گونه مشکلی در خفر در حوادث اخیر نداشتیم که این امر مرهون هوشیاری و بصیرت مردم و تلاشهای شبانه‌روزی بسیجیان و نیروهای امنیتی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها