معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:

ایجاد امید و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن راه نجات است

سردار نقدی ایجاد امید و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان را تنها راه نجات کشور ذکر کرد.
کد خبر: ۵۵۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ - 24November 2022

ایجاد امید و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن راه نجات استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران پیش ازظهر پنجشنبه در جمع فرهنگیان مازندران با اشاره به اینکه بسیجیان داوطلبانه و بدون سلاح به جنگ با فتنه رفتند و خود را فدا می‌کنند، اظهار داشت: اغتشاشگران به نظام، بسیجی و طلبه توهین می‌کنند و شعار مدافع حقوق بشر و زن سر می‌دهند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه که چهار استاد پزشکی وجود دارد که نشان می‌دهد خانکی که جلوی دوربین فوت شده، هیچ آثار ضرب و شتمی وجود ندارد و آن وقت برای فوت این زن عزای جهانی گرفتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دنیای استکبار میلیون کودک و نوزاد را بدون هیچ اتهامی می‌کشد، گفت: طبق آمار رسمی طی یکسال اخیر در زندان آمریکا بیش از چهار هزار نفر کشته شدند و سرنوشت ۹۰۰ زندانی نیز مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه میدان داران کومله آدم‌های اجیر شده هستند، گفت: خواسته اغتشاشات گرانی و مشکلات اقتصادی و یا حق وحقوق شهروندی نیست.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش مؤلفه‌های قدرت در کشور و کسب رتبه‌های علمی بالا و سیاسی اظهار داشت: امروز ۹۰ درصد مواد غذایی در داخل تولید می‌شود و قدرت نظامی ایران مؤلفه واقعی است و دشمن به این دلیل به هجمه می‌پردازد.

سردار نقدی با اظهار اینکه طبق برآورد دشمنان، قدرت نظامی ایران در رده هفتم جهان قرار دارد، گفت: مؤلفه‌های قدرت‌های مختلف ایران به رغم شدیدترین فشار‌ها در حال افزایش است و دشمن این را برنمی تابد.

وی با اشاره به وجود پنج میلیون کارتن خواب درآمریکا افزود: آمریکا که قدرت نظامی آن بر همه کشور‌ها برتر بود برابر ایران شکست خورده است؛ و نفوذ سیاسی، اقتصادی و نظامی آمریکا هر روز در حال ضعیف شدن است.

سردار نقدی با اظهار اینکه متأسفانه جوانان و دانش آموزان را بی مهابا در فضای مجازی رها کردیم و دشمنان به حلقوم نسل جوان انواع خرافات را ریختند، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته فرزندان فرماندهان سران سه قوا و وزیران ایران در خارج از کشور نیستند درحالی رسانه‌ها تصویرسازی نادرستی دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار اینکه ایجاد امید و شکستن محاصره تبلیغاتی تنها راه نجات کشور مقابل دروغگویی رسانه‌های دشمن است، گفت: باید افتخارات و دستاورد‌های انقلاب را در جامعه برجسته کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار