نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مطالبه گری در رسانه ها به دور از تضعیف باشد

حجت الاسلام «نکونام» گفت:در شرایط کنونی به‌هیچ‌وجه نباید انفعال در جامعه ایجاد شود، رسانه‌های گروهی و فضای مجازی باید اُمیدآفرینی همراه با واقعیت، دارایی‌ها و توانمندی‌ها را به جامعه تزریق کنند.
کد خبر: ۵۵۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ - 24November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، مطالبه گری در رسانه ها به دور از تضعیف باشدحجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش از ظهر روز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مطالبه‌گری در رسانه‌ها و فضای مجازی باید به‌دور از تضعیف، شکنندگی و دافعه و همراه با خیرخواهی باشد.

وی با اشاره به اینکه مطالبه‌گری خشن باعث دافعه می‌شود تصریح کرد: ادبیات مطالبه‌گری اصلاح شود تا بتواند به سلامت کار و نتیجه گرفتن از امور کمک کند.

نکونام با بیان اینکه در شرایط کنونی به‌هیچ‌وجه نباید انفعال در جامعه ایجاد شود گفت: رسانه‌های گروهی و فضای مجازی باید اُمیدآفرینی همراه با واقعیت، دارایی‌ها و توانمندی‌ها را به جامعه تزریق کنند.

وی با اشاره به هفته بسیج بیان داشت: بسیج از یادگار‌های متین و ارزشمند امام خمینی (ره) و از مسائل مهم جامعه اسلامی است که باید ظرفیت و فرصت آن را درک کرد.

نکونام خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با درایت و آینده‌نگری، نهال بسیج را به‌عنوان یک ضرورت در درون انقلاب اسلامی قرار دادند تا جمهوری اسلامی بتواند به برکت بسیج راه خود را ادامه دهد.

وی اذعان داشت: بسیج جوشیده از بطن و حضور تمام‌عیار مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی است و موفقیت‌ها بدون تکیه به بسیج به‌عنوان آحاد مردم امکان‌پذیر نیست.

نکونام یاد آور شد: فرهنگ‌سازی نسبت به بسیج ضروری است و روحیه مطالبه‌گری نسبت به بسیج و جایگاه آن مورد غفلت قرار گرفته و حتی مقاطعی در حق بسیج کم‌لطفی‌هایی شده است که باید جبران شود.

وی افزود: تلاش و برنامه‌ریزی برای رشد و بالندگی مستمر و مدام بسیج در دستور کار همگان به‌ویژه مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار