مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان:

بسیج نماد ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام است

سرهنگ «رضایی» گفت: بسیج نماد ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام است و امام خمینی (ره) در آغاز شکل‌گیری بسیج فرمودند یکی از برکات الهی نظام همانا تشکیل بسیج مستضعفان است. 
کد خبر: ۵۵۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ - 25November 2022

بسیج نماد ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان، سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان با صدور پیامی هفته بسیج را گرامی‌داشت.

در این پیام آمده است:

بسیج نماد ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام است و امام خمینی (ره) در آغاز شکل‌گیری بسیج فرمودند یکی از برکات الهی نظام همانا تشکیل بسیج مستضعفان است. 

اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه، همواره تفکری پویا، زنده و مصون بخش کشور در مقابل تمامی حوادث، تهدیدات و ناملایماتی است که به جامعه شور نشاط و حیات می بخشد.

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

امروز بسیج تجمع باشکوهی از وحدت، همدلی و یکپارچگی است که جامعه را به سمت ارزش‌های متعالی اسلام رهنمود می‌کند و بر ماست تا با ترویج فرهنگ بسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه فداکاری و ایثار مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را هموار کنیم.

اینجانب هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریا دل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان گرامی تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال عزت و سر افرازی همه بسیجیان مخلص را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و فرمانده معظم کل قوا را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار