سرلشکر موسوی:

«امیر کوچک‌زاده» در مقابله با ضد انقلاب اقدامات مؤثری انجام داد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت درگذشت امیر سرتیپ علی کوچک‌زاده از پیشکسوتان لشکر ۷۷ خراسان، گفت: وی در مقابله با ضدانقلاب اقدامات مؤثری انجام داد.
کد خبر: ۵۵۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ - 25November 2022

«امیر کوچک‌زاده» در مقابله با ضد انقلاب اقدامات مؤثری انجام دادبه گزارش گروه امنیتی و دفاعی دفاع‎‌پرس، سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی درگذشت امیر سرتیپ «علی کوچک‌زاده» از پیشکسوتان لشکر ۷۷ خراسان و فرمانده پیشین ژاندارمری را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ اَلْمُؤْمِنِینَ رِجٰالٌ صَدَقُوا مٰا عٰاهَدُوا اَللّٰهَ عَلَیْهِ

پیشکسوتانی که عمر گران‌سنگ خود را در دفاع از ایران سربلند و آرمان‌های اسلام عزیز صرف کرده‌اند، الگویی از جهاد، استقامت و جانفشانی برای نسل جوان در اهتزاز پرچم پرافتخار ایران عزیزند.

درگذشت امیر سرتیپ علی کوچک زاده از یاران صدیق امامین انقلاب و از پیشکسوتان لشکر ۷۷ خراسان و فرمانده پیشین ژاندارمری جمهوری اسلامی ایران موجب تأثر شد.

آن مرحوم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و در لشکر ۷۷ خراسان و همچنین قرارگاه شمال غرب در معیّت شهید سپهبد صیاد شیرازی در مقابله با ضد انقلاب اقدامات مؤثری انجام داد و پس از انتصاب از سوی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در مسئولیت خطیر فرماندهی ژاندارمری کشور نیز منشأ خدمات ارزنده‌ای در دفاع از ایران سربلند اسلامی شد.

اینجانب درگذشت آن فرمانده ولایی، مؤمن و شجاع را به آحاد همرزمان خود در ارتش و فرماندهی انتظامی و همچنین خانواده معظم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات آن مرحوم را مسئلت دارم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار